זאב רווח נחקר בחשד שהטריד מינית שחקנית במהלך הצגה

"בית"ר פרובנס". אלי אלטוניו, זאב רווח.

זאב רווח במרכז, מתוך "בית"ר פרובנס". צילום: יוני המנחם. לצילום אין קשר לפרסום.

השחקן והבדרן זאב רווח נחקר הבוקר (ב') במשטרה ותחת אזהרה בחשד שהטריד מינית שחקנית, כך על פי דיווח של ynet וגלובס. על פי התלונה, רווח והשחקנית השתתפו ביחד במופע "בנים גידלתי ורוממתי", ובמהלך החזרות ואפילו במופע עצמו על הבמה ולמול הקהל, רווח שינה את הטקסט והטריד את השחקנית מינית עד כדי גרימת נגיעה באיבריהם האינטימים.

מקרה התלונה אירע לכאורה בשנת 2005, אולם השחקנית טענה בעדותה כי מאז המקרה היא מתקשה להופיע ואף פוטרה ממופע אחר מכיוון שמצבה הנפשי בעקבות ההטרדה אינו מאפשר לה לעשות את עבודתה. היא ביקשה יעוץ משפטי בקשר לפיטורים, ולאחר שגוללה בפני עורכי הדין את חוויותיה עוד מהמופע עם רווח, הם עודדו אותה להגיש נגדו תלונה במשטרה. על פי התלונה, רווח הטריד מינית את השחקנית הן במהלך החזרות, והן על הבמה, מששינה את הטקסט הנאמר מהתסריט והוסיף בהם ביטוים מטרידים מינית עבורה. באחת משורות האלתור הוא אף אמר לה לגעת באיבר מינו, ומשום שהמופע התקיים מול קהל של מאות אנשים שאינם יודעים כי זהו אינו התסריט המקורי, נאלצה השחקנית לשתף עימו פעולה.

המשטרה גבתה עדויות משחקנים נוספים שהשתתפו במופע, והחליטה שיש מקום להזמין את רווח לחקירה באזהרה. הלה נחקר ומסר את גרסתו, בה הכחיש את המיוחס לו.

(הפרסום עודכן עם שם המופע)

[…] "בנים גידלתי ורוממתי" שרווח ביים ובו כיכב, כשהתלונה הראשונה היתה על אירועים לכאורה משנת 2005 ואילו השניה על אירועים שאירעו לכאורה באמצע 2006. […]

[…] נובעים משתי תלונות שהוגשו בשנת 2006 למשטרה (הראשונה פורסמה כאן והשניה כאן) בגין הטרדה מינית לכאורה של שתי שחקניות […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?