חואקין פיניקס יגלם את נפוליאון בסרטו של רידלי סקוט "קיטבג"

"איש ללא היגיון". חואקין פיניקס.

חואקין פיניקס מתוך "איש ללא היגיון".

השחקן חואקין פיניקס יגלם את הכובש והמהפכן הצרפתי נפוליאון בונפרטה בסרט "קיטבג" (ש.ל.ר, Kitbag) של רידלי סקוט (שביים אותו בעבר ב"גלדיאטור"). את התסריט יכתוב דיויד סקרפה, ששיתף פעולה עם סקוט ב"כל הכסף שבעולם".

"קיטבג" מתעתד להביא הסתכלות מקורית ואישית על נפוליאון, החל ממקורותיו ועד לעלייתו האלימה והמהירה לקיסרות. הסרט יתפקד הן בתור אפוס מלחמה שמראה את הקרבות האדירים שלו והן יציג את מערכת היחסים ואהבתו הנואשת למי שהיתה אישתו הראשונה, ז'וזפין. סיפורו של נפוליאון היה אמור אגב להיות אפוס קולנועי ענק ויקר שיביים סטנלי קובריק אחרי "2001: אודיסיאה בחלל", אבל הפרויקט לא הצליח להתרומם.

סקוט יפיק את הסרט יחד עם קווין וולש דרך חברת 'סקוט פרי' שלו, כשמאחור עומדים אולפני 'המאה ה-20' (לשעבר 'פוקס'). אין עוד תאריך מדויק לצילומים, אבל ככל הנראה מדובר על תחילת 2022. סקוט נמצא בשלבי פוסט פרודקשן של הסרט "הדו-קרב האחרון" (ש.ל.ר, The Last Duel) בכיכובם של מאט דיימון, בן אפלק, אדם דרייבר וג'ודי קומר; והוא צפוי להתחיל לצלם במרץ הקרוב באיטליה סרט על רציחת מאוריציו גוצ'י, נכדו של מייסד אימפרית האופנה, שהתברר כי הוזמנה בידי אישתו לשעבר ב-1995. ליידי גאגא מיועדת לשחק את האישה, ויצטרפו אליה רוברט דה נירו, אל פאצ'ינו, ג'רד לטו, אדם דרייבר וג'ק יוסטון. "קיטבג" מיועד להצטלם מיד אחריו.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?