סדרת סרטי "מהיר ועצבני" תסתיים עם הסרט ה-11, ג'סטין לין ישוב לביים

"מהיר ועצבני 9". וין דיזל, מישל רודריגז.

"מהיר ועצבני 9". וין דיזל, מישל רודריגז.

סדרת סרטי "מהיר ועצבני" מתכננת עוד שני סרטים בכיכובם של וין דיזל וחבורתו ואז תסתיים סופית. את הסרטים "מהיר ועצבני 10" ו"מהיר ועצבני 11" כנראה ישוב לביים ג'סטין לין (שביים את השלישי, הרביעי, השישי והתשיעי), שנמצא כעת בשלבים אחרונים של משא ומתן על החוזה. סיום הסדרה לא צפוי לסתום את הגולל על הספין-אופים שלה, דוגמת "הובס ושו".

הסרט הראשון בסדרה יצא לפני כמעט 20 שנה, ומאז הצופים מקבלים את מעלליהם באוקטן גבוה של חבורת העבריינים עם הלב הטוב שמוביל דומיניק "דום" טורטו (דיזל). הסרטים הם הצלחה קופתית אדירה (זוהי סדרת הסרטים המכניסה ביותר בקופות של אולפני יוניברסל עם 5.7 מיליארד דולרים במצטבר, יותר מה-5 מיליארד של "פארק היורה") וגם מופת של מגוון גזע ואתניות, הן מלפני המצלמה (מישל רודריגז, טייריס גיבסוןנטלי עמנואללודקריס וסאנג קנג שכיכבו, למשל) והן מאחורי המצלמה (מלבד ג'סטין לין האסייתי, בסדרה ביים ג'ון סינגלטון השחור את "מהיר ועצבני 2", ג'יימס וואן האסייתי את פרק 7, ואף. גארי גריי השחור את פרק 8).

"מהיר ועצבני 9" מוכן כבר לצפיה ומקוה לעלות לאקרנים ב-1 באפריל 2021, אחרי שנדחה מהקיץ האחרון בעקבות מחלת הקורונה. מלבד החבורה הגרעינית מככבים בו גם ג'ון סנהשרליז ת'רוןהלן מירן והזמרת קארדי בי.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?