ליהוקי אולסטאר ל"אל תסתכלו למעלה" בנטפליקס: די'קפריו, סטריפ, היל, שאלאמה, גרנדה ובלאנשט

"הזאב מוול סטריט". ג'ונה היל, ליאונרדו די'קפריו.

"הזאב מוול סטריט". ליאונרדו די'קפריו (מימין) עם ג'ונה היל.

ליהוק אולסטאר של השורה הראשונה באמת לסרט הסאטירה "אל תסתכלו למעלה" (ש.ל.ר, Don't Look Up) של אדם מקיי בנטפליקס: ליאונרדו די'קפריו, מריל סטריפ, ג'ונה היל, טימותי שאלאמה, אריאנה גרנדה, קייט בלאנשט, הימש פאטל, מת'יו פרי, קיד קאדי ותומר סיסלי. לפרויקט היו מלוהקים כבר זמן רב ג'ניפר לורנס ורוב מורגן.

אנסמבל כזה לא נראה כנראה מאז "אושן 11" של סטיבן סודרברג (והמשכיו), ורבים מהשחקנים ניהלו משא ומתן עוד מהאביב האחרון לגבי הופעה בסרט. די'קפריו למשל שקל לעשות מספר פרויקטים עם נטפליקס, אבל לא התחייב עד כה רשמית לאף אחד מהם. עבור חלקם, וביחוד "אל תסתכלו למעלה", הסיבה היתה ניסיון לקדם את פרויקט התשוקה שלו "רוצחים מירח הפרחים" (ש.ל.ר, Killers of the Flower Moon) מאת מרטין סקורסזה, שנחת לבסוף בשירות הסטרימינג המתחרה של אפל.

מקיי אוהב להשתמש בשחקנים בולטים רבים בסרטיו, ראו "מכונת הכסף" למשל, שנהנה מליהוקם של כריסטיאן ביילסטיב קארלריאן גוסלינג ובראד פיט בראש. את "אל תסתכלו למעלה" הוא יכתוב ויביים סביב סיפורם של שני אסטרונאוטים (אחת מהם היא ג'ניפר לורנס) שמגלים כי אסטרונאוט עתיד להתנגש בכדור הארץ ולהרוס אותו. הם יוצאים למסע ברחבי ארה"ב כדי להזהיר אנשים ממותם הקרב, אך איש אינו ממהר להאמין להם.

"אל תסתכלו למעלה" עתיד להצטלם בחודש הבא או בתחילת דצמבר, עם כוונה לעלות בנטפליקס במהלך 2021, ועם ליהוק שכזה ובהנחה שמחלת הקורונה תמוגר מספיק כדי לפתוח בחזרה את בתי הקולנוע, האופציה של הקרנה על המסך הגדול נראית רלבנטית מאד.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?