ספין-אוף ל"מקס הזועם" לדמות פיוריוסה: אניה טיילור-ג'וי תככב, גם כריס המסוורת'

"מקס הזועם: כביש הזעם". שרליז ת'רון.

"מקס הזועם: כביש הזעם". שרליז ת'רון.

הדמות הנשית פיוריוסה שגילמה שרליז ת'רון ולגמרי גנבה את ההצגה ב"מקס הזועם: כביש הזעם", תקבל סרט ספין-אוף משלה שיציג את מקורותיה (סרט origins). השחקנית אניה טיילור-ג'וי ("מיסטר גלאס", "ספליט") תגלם את הדמות, ואליה יצטרפו גם כריס המסוורת' ("תור: ראגנארוק", "טיילר רייק: חילוץ") ויאיא עבדול-מאטין השני (זוכה פרס האמי על "השומרים", "אקוומן").

הפרויקט נמצא בתהליכי פיתוח מתקדמים כשבינתים פרטי העלילה והמקורות של הדמות לא נחשפים. יוצר סדרת "מקס הזועם" ג'ורג' מילר כתב את התסריט יחד עם שותפו ניק לתוריס. "כביש הזעם" שכתבו היה הצלחה מפתיעה מאד ב-2015: הוא הוקרן בפסטיבל קאן, וגרף 375.2 מיליון דולרים בקופות הקולנוע מסביב לעולם. בעקבות ההצלחה, מילר טען בריאיון לניו יורק טיימס במאי האחרון שהוא שוקל להשתמש בטכנולוגית 'הצערה' (מלשון 'צעיר') כדי לגרום לת'רון בת ה-44 להיראות צעירה יותר, אבל לבסוף כאמור נבחרה טיילור-ג'וי בת ה-24.

טרם נקבעו תאריכים לתחילת הצילומים, ויצוין כי המסוורת' מיועד להתחיל לצלם קודם את "ת'ור 4: אהבה ורעם" במרץ הקרוב. אניה טיילור-ג'וי תופיע בשבועות הקרובים על המסך הקטן בסדרת הדרמה "גמביט המלכה" של נטפליקס.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?