כמות הצופים בבכורת "שעת נעילה" דרך האינטרנט היתה כפולה משל "טהרן"

"שעת נעילה".

"שעת נעילה". צילום: אוהד אוסטרו.

פרק הבכורה הכפול של סדרת המלחמה הישראלית "שעת נעילה", משך כ-60 אלף צופים לצפות בו בזמן אמת באתר האינטרנט של 'כאן 11' (במקביל לשידור בערוץ), שזה כפול ממספר הצפיות שהיו באתר לפרק הבכורה של "טהרן" המדוברת והמצליחה, כך על פי דיווח של 'כאן'. כמו כן, הפרק ששודר ביום שני (19 באוקטובר) ב-21:15 משך בתוך כ-36 שעות כ-255 אלף צפיות באתר.

תאגיד השידור 'כאן' אינו רשום במדידת הרייטינג של ועדת המדרוג הישראלית, ולכן הנתונים שחשף מתיחסים רק לאתר האינטרנט שלו. אפשר לנסות לנחש ש"שעת נעילה" נגסה מעט ברייטינג של הריאליטי "הזמר במסיכה", אשר שודרה כמעט במקביל ב'קשת 12' (מהשעה 21:33), וירדה מ-24 אחוזי רייטינג בכלל האוכלוסיה ל-21.8 אחוזים (שינוי גבוה יותר מזה בשבוע שקדם לו, כשב-5 באוקטובר החזיקה ב-24.9 אחוזי רייטינג בכלל האוכלוסיה); ומ-29.7 אחוזי רייטינג בקרב משקי הבית באוכלוסיה היהודית ל-28.4 אחוזי רייטינג. זאת למרות שהתוכנית הקודמת ל"הזמר במסיכה", מהדורת חדשות 12 המרכזית של 20:00, דווקא עלתה באחוזי הרייטינג (מ-15.1 אחוזים בכלל האוכלוסיה ל-16.5). בערוץ 'רשת 13' שידרו פרק חוזר בתוכנית הדוקו "רשימת חיסול", מה שהצניח את הרייטינג ל-4.2 אחוזים בכלל האוכלוסיה, במקום 7 אחוזי הרייטינג שרשמה בשבוע שלפני כן תוכנית התחקירים "המקור" בעונתה ה-19 (ועברה השבוע ליום ראשון במקום שני).

"שעת נעילה" היא הפקת אנסמבל בת 10 פרקים שביים ירון זילברמן על פי תסריט שהובילו את כתיבתו רון לשםעמית כהן ודניאל אמסל. היא מספרת ארבעה סיפורים עיקריים מחזית הקרב במלחמת יום הכיפורים ומהעורף: נפילת מוצב החרמון של יחידת המודיעין 8200 בידיו של גדוד קומנדו סורי בשעות הראשונות למלחמה; עיתונאי בוהמי (ליאור אשכנזי) שמחפש את בנו האובד (לי בירן) במלחמה, כולל סיפורו של הבן; וסיפורם של פעילי 'הפנתרים השחורים' וביחוד שלושה מהם שמשתתפים בקרבות. הסיפורים נבנים לקראת השיא כשהגיבורים נקלעים לקרב הגורלי בעמק הבכא.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?