"שיטת אשכנזי: מה זה השטויות האלה?!" חודשה לעונה שניה

"שיטת אשכנזי: מה זה השטויות האלה?!". עדי אשכנזי.

"שיטת אשכנזי: מה זה השטויות האלה?!". עדי אשכנזי. צילום באדיבות קשת.

תוכנית האירוח המוקומנטרית-ישראלית "שיטת אשכנזי: מה זה השטויות האלה?!" עם עדי אשכנזי חודשה לעונה שניה ב'קשת'. מטעם הסדרה פורסם בפייסבוק קול קורא למשתתפים, המבקש: "עדי רוצה לדבר איתכם על החיים ומחפשת בני 40-60 (נשים, גברים, זוגות, חברות וחברים) פתוחים ודעתנים לספה שלה, לשיחה כנה." בכך, נראה שהסדרה תמשיך בקו של העונה הקודמת, בה נטשה אשכנזי את הקטנוע ששירת אותה בחמש העונות של "מה זה השטויות האלה?", והתיישבה לתשאל ישראלים שיושבים מולה על ספת פסיכולוג בנושא חייהם. בהיעדר מועדוני סטנד-אפ פתוחים בעקבות מחלת הקורונה, לא ידוע אם גם העונה הזו תשלב קטעים רלבנטים (לפחות באופן רופף) מהופעות של אשכנזי.

הפורמט הפשוט של הסדרה מתאים כמו כפפה להפקה בזמן קורונה. הפקה מצומצמת ויחסית זולה שמצולמת במקום אחד, עם ריחוק מובנה בין המשתתפים – אשכנזי על כורסת 'המטפלת' מצד אחד, והאורחים שלה מנגד על הספה, כל פעם בקפסולה מצומצמת של יחידים לחלוטין או אורחים בודדים יחד. זו בדיוק הסיבה ש-HBO השיבה לחיים את "בטיפול" שרכשה מישראל.

טרם פורסם תאריך עלייתה לשידור של העונה השניה, אך כדי לספק תכנים ל'קשת' סביר שמדובר על השבועות הקרובים. אשכנזי הצטלמה באחרונה לסדרה הקומית "לבד בבית" של יוצרי "קופה ראשית" עבור 'כאן חינוכית', לצידם של ליאור כלפון וגיתית פישר.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?