ג'וני דפ פורש מסדרת "חיות הפלא", בטענה שוורנר ביקשו ממנו; הסרט נדחה ל-2022

"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד". ג'וני דפ.

"חיות הפלא: הפשעים של גרינדלוולד". ג'וני דפ.

השחקן ג'וני דפ פורש מסדרת סרטי "חיות הפלא", הספין-אוף לסדרת "הארי פוטר", בטענה שאולפני האחים וורנר הם שביקשו ממנו להתפטר. סביר להניח שהסיבה להתפטרות-פיטורים היא ההפסד של דפ בתביעת הדיבה כנגד הצהובון הבריטי 'הסאן' שכינה אותו "בעל מכה", וקביעתו של השופט במשפט כי המילים הללו הן "נכונות מהותית". הכינוי ב'סאן' היה סביב הצטרפותו של דפ לסדרת הסרטים מלכתחילה.

דפ גילם בשני סרטי "חיות הפלא" עד כה את דמות הרשע הראשית של גלרט גרינדלוולד, ושחקן אחר יבחר כעת לגלם אותה, תוך שהסרט השלישי התחיל להצטלם כבר מספטמבר, בלונדון שבבריטניה. ישנם דיווחים שדפ אף הספיק להצטלם למספר סצינות בו. על רקע כל אלה, יציאתו של הסרט לאקרנים נדחתה מה-12 בנובמבר 2021 (בארה"ב) לקיץ 2022. האולפנים מסרו כי: "ג'וני דפ יעזוב את סדרת 'חיות הפלא'. אנו מודים לג'וני על עבודתו בסרטים עד כה. 'חיות הפלא 3' נמצא כרגע בתהליכי הפקה והתפקיד של גלרט גרינדלוולד ילוהק מחדש. הסרט יעלה לבתי הקולנוע ברחבי העולם בקיץ 2022."

דפ פרסם הצהרה משלו באמצעות אינסטגרם, ובין היתר טען כי "נתבקשתי בידי [אולפני] האחים וורנר להתפטר מתפקידי כ'גרינדלוולד' ב'חיות הפלא' ואני כיבדתי והסכמתי לבקשתם." עוד הצהיר כי יערער את פסק הדין שניתן לו בתביעת הדיבה נגד 'הסאן'. התחנה הבאה בקרבות המשפטיים בין דפ לבין אישתו לשעבר, אמבר הרד, באשר לטענות כי הכה אותה – תהיה בבית משפט בוירג'יניה שבארה"ב, שם הוא תבע אותה על מאמר שפרסמה בנושא אלימות משפחתית בעיתון 'וושינגטון פוסט'.

ההצהרה המלאה של ג'וני דפ:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Johnny Depp (@johnnydepp) on

שיוכים: חדשות סרטים

[…] להחליף את ג'וני דפ בסרט ההמשך "חיות הפלא 3", לאחר שדפ 'התפּוּטר' בעקבות ההפסד בתביעתו על הכינוי "בעל מכה", כך אישרו […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?