נטפליקס בוחנת תקופת ניסיון של 48 שעות במקום 30 יום בעבר: בינתים לא בישראל

נטפליקס

נטפליקס

נטפליקס בוחנת מתן תקופת ניסיון של 48 שעות לשימוש מלא ובחינם בשירות הסטרימינג שלה, במקום תקופת הניסיון בת 30 הימים שהיתה נהוגה במספר מדינות בעולם. הבדיקה של נטפליקס לתקופת הניסיון המקוצרת תיערך בהודו, ואם תצליח היא עשויה להתרחב, אך בינתים אין מידע האם ישראל נמצאת בתור לקבל את ההזדמנות במסגרת הבדיקה והתרחבותה האפשרית. בשיחה עם משקיעים בבורסה מסר סמנכ"ל הכספים של נטפליקס, גרג פיטרס: "אנחנו חושבים שלתת גישה לנטפליקס לכל אחד בארץ מסוימת, בחינם ולמשך סוף שבוע, יכולה להיות דרך נפלאה לחשוף הרבה אנשים חדשים לסיפורים המדהימים שיש לנו… בתקווה שהרבה מהאנשים הללו ירשמו [למנוי בתשלום]."

בשבוע שעבר הכריזה נטפליקס כי רשמית תביא לסיום את תקופת הניסיון בת 30 הימים שאיפשרה ללקוחות במדינות מסוימות כגון ארה"ב. מדינות מסוימות עוד עשויות להמשיך בתוכנית (או בזמן קצר מעט יותר) בטווח הקרוב, כדוגמת דרום קוריאה, אבל הבדיקה בהודו של 48 שעות בהחלט מאותתת לאן קברניטי נטפליקס משיטים את הסירה.

המתחרה הגדול של נטפליקס בארה"ב, שירות הסטרימינג 'דיסני פלוס' לבית דיסני כמובן, יצא לשוק עם תקופת ניסיון חינמית של שבעה ימים, בדומה לשירות HBO Max. השיאנית היא אפל, שהציעה את שירות הסטרימינג שלה 'אפל טי-וי פלוס' (Apple TV Plus) בחינם ל-12 חודשים – אבל בתמורה לרכישת מכשירים חדשים של החברה דוגמת אייפון.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?