אוסקר אייזק יגלם את גיבור-העל היהודי "מון נייט" בסדרה של מארוול ודיסני פלוס

"מבצע פינאלה". אוסקר אייזק.

"מבצע פינאלה". אוסקר אייזק.

השחקן אוסקר אייזק במגעים לגלם את גיבור-העל ממוצא-יהודי "מון נייט" (Moon Knight) בסדרת הטלויזיה של אולפני מארוול עבור שירות הסטרימינג של החברה-האם 'דיסני פלוס'. הפרויקט הוא חלק מהרחבת האחריות של מארוול בתוך דיסני, שעד עתה נאלצה להתמקד בסרטי קולנוע וכעת כבר מפתחת סדרות לטלויזיה שיפגשו באופן ישיר את העלילה הקולנועית (למשל "וונדה-ויז'ן", "לוקי" ו"הפלקון וחייל החורף" שיתכתבו עם העלילה של "הנוקמים"). את הסרט יביים הקולנוען המצרי מוחמד דיאב, שהשתתף בפסטיבל קאן 2016 עם הסרט Eshtebak (Clash).

דיבורים על הדמות "מון נייט" רצו בהוליווד כבר מספר שנים, אבל הפרויקט קיבל משנה תוקף רק אשתקד כאשר התסריטאי ג'רמי סלייטר ("אקדמית המטריה") נבחר לכתוב את העלילה. בקומיקס, "מון נייט" הוא למעשה מארק ספקטור, יליד ארה"ב שאביו היה יהודי שנמלט מהנאצים באירופה אל אמריקה. ספקטור הבן דחה את דרכיו של האב (הן בדת והן באופי ההתמודדות עם איומים) והפך למתאגרף מצליח ואז לשכיר חרב, בטרם חווה אירוע קרוב למוות. הוא ניצל בידי אל ירח מצרי שהפך אותו לאביר הירח ("מון נייט"), וכדי לאסוף מודיעין לעצמו, קיבל על עצמו עוד שתי זהויות נורמטיביות-למראה של משקיע עשיר ושל נהג מונית.הוא ג'ינגל בין ארבע הזהויות הללו וחווה לחץ נפשי גדול, שכנראה יעמוד גם במרכז הסדרה.

השלבים הבאים לפרויקט הם המשך הליהוקים, בתקוה לצלם בתחילת 2021 ולעלות לשידור ב'דיסני פלוס' ב-2022. אייזק לא זר הן לגילום דמויות יהודיות ("מבצע פינאלה") ולא לעבודה עם אולפני דיסני (טרילוגית "מלחמת הכוכבים" של 2015-2019). הוא עתיד להופיע בסרט "חולית" ולתרום את קולו לסרט האנימציה "משפחת אדמס 2".

מון נייט:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @thewhitewolf69

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?