המפיקה דנה לרנר מונתה למנכ"לית האקדמיה הישראלית לקולנוע

"".

דנה לרנר, באדיבות יח"צ.

המפיקה הישראלית דנה לרנר מונתה לתפקיד מנכ"לית האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלויזיה, במקומה של נעמי מיכאלי אשר פרשה לפני כחודש, כעבור כעשרה חודשים בלבד בתפקיד. בטווח המידי, ללרנר יש את ההכנות להענקת פרסי אופיר 2020 (שנמצאים בשלבי הצבעה מבין המועמדים הסופיים שהוכרזו) בזמן לפני נעילת המועמדויות לפרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר, וגם את משבר מחלת הקורונה, שהאקדמיה לקחה חלק בניסיון למשוך תקציבים ומענקים לאנשי התעשיה המושבתים.

לרנר התחילה את דרכה המקצועית בתור מזכירה ועוזרת ב'מטר הפקות' לעמי אמיר ולאריק ברנשטיין ("הבורגנים"), ולאט לאט התפתחה והפיקה שם בעצמה. לאחר שאמיר וברנשטיין התפצלו, הקימה ביחד עם ברנשטיין את 'עלמה הפקות'. בהמשך נכנסה ל-HOT בתור עורכת משנה בערוץ הבידור, ומשם למפיקה אחראית (רפרנטית) מטעם החברה להפקות הפנים שלה בערוצי הילדים, ב-HOT3 וב-HOT8 ("עספור" ו"צל של אמת" בינהן). כמו כן, כיהנה בשנתיים האחרונות בתור מנהלת פיתוח בחברת 'HSCC סלוצקי אפיקי תקשורת', שמפעילה עבור הוט ערוצים כגון HOT8. "אחרי מעל עשרים שנות פעילות בחברות הפקה וערוצי טלויזיה," מסרה לרנר, "אני מאד נרגשת ושמחה להצטרף לאקדמיה הישראלית לקולנוע וטלויזיה. אפעל על מנת להרחיב לקדם את תחומי פעילות האקדמיה, במיוחד בתקופת אי הודאות בה אנחנו נמצאים."

יו"ר האקדמיה אסף אמיר מסר: "לרנר אשת טלוויזיה בעלת ניסיון עשיר ועטורת שבחים מצטרפת אלינו בתקופה מאתגרת מאד הן לתעשיה שלנו והן לענף התרבות בכלל. אני משוכנע שהיא תדע להפוך את המשבר להזדמנות ולהוביל את האקדמיה כגוף ממלכתי שמטרתו לקדם את הקולנוע והטלויזיה בישראל."

שחר

5 שנים לא 10 חודשים..

מי מפרסם כאן??

אלי שגב

היי שחר. נעמי שחורי נכנסה לתפקיד ב-2019: https://www.edb.co.il/blog/archives/27571
לפניה היתה דנה בלנקשטיין-כהן במשך 3.5 שנים: https://www.edb.co.il/blog/archives/27561

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?