רותם סלע מצטרפת ליחידת הבילוש של "ירושלים"

"הטבח". רותם סלע.

רותם סלע מתוך "הטבח". צילום: גיא רז.

ליהוק ראשון לסדרת המתח הישראלית "ירושלים" של דרור סבו ודוד אקרמן: השחקנית והדוגמנית רותם סלע ("להיות איתה") תגלם קצינת בילוש וחקירה. עוד נודע על פי הדיווח של וואינט, כי אילן עבודי ("שטוקהולם", "הפוליאקובים") יביים על פי התסריט של סבו.

הסדרה תספר על מאבקי שליטה וקשר אדוק בין כסף ורדיפת בצע לבין נציגי הדתות בעיר העתיקה ירושלים. סלע מיועדת לגלם את שירה, כאמור קצינת בילוש וחקירה במרחב דוד של העיר, ונחשבת לכוכבת גדולה.

הצטרפותם של עבודי וסלע היא קצת מפתיעה בעיני. סלע כבר עשתה תפקידים דרמתים, כולל בימים אלה בסדרה "הטבח", אבל בצירוף עבודי, האם מדובר פה יותר על "הבורר" מאשר על "הסופרנוס"? אני יותר מעונין בז'אנר של האחרונה, אבל מפרגן בכל מקרה.

על כל פנים, חיים שריר ומוש דנון יפיקו את הסדרה בת 10 הפרקים דרך 'דרמה טים' מישראל, בשיתוף ITV הבריטית, עבור HOT בארץ. היעד הוא להתחיל צילומים בתחילת 2021 עם כוונה לעלות לשידור בהמשך השנה. שריר-דנון גם עובדים על סדרה נוספת עבור הוט בשם "מה שקרה באוסלו" שיצרה רונית וייס ובמימון גם של נטפליקס מארה"ב ו-TV2 מנורווגיה.

[…] הישראלית "ירושלים" של דרור סבו ודוד אקרמן. כזכור, הליהוק הראשון לסדרה היה של השחקנית והדוגמנית רותם סלע ("להיות איתה"), […]

[…] תמונות ראשונות מסט הצילומים, כולל פניה המצולקות של סלע בתור קצינת בילוש וחקירה במרחב דוד של עיר […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?