סדרת המתח הישראלית-נורווגית "אזהרת מסע"-"מה שקרה באוסלו" קיבלה אור ירוק

סדרת המתח-פוליטיקה-רומנטיקה "אזהרת מסע" (לשעבר "מה שקרה באוסלו") שיצרה רונית וייס ("עניין של זמן", "מרחק נגיעה") הישראלית יחד עם התסריטאית הנורווגית קירה הולמס יוהנסן, קיבלה אור ירוק. הסדרה תמנה עשרה פרקים, בהפקת חיים שריר ומוש דנון דרך 'דרמה טים' מישראל והוקון בריסייד מ'מונסטר סקריפטד' הנורווגית (מפיקת הסדרה "נובל"), ובמימון HOT מישראל, נטפליקס מארה"ב ו-TV2 מנורווגיה.

העלילה תספר על זוג נורווגי אשר יוצאים למסע במזרח התיכון בעקבות היעלמות בתם בת ה-24. הם מנסים להתחקות אחר עקבותיה בעזרת הישראלים והפלשתינים שפגשה במהלך הדיונים על הסכמי השלום באוסלו ב-1993 ומגלים שהיא נמצאת בידי ארגון הטרור דאע"ש.

שריר ודנון עומלים בימים אלה עם הוט על סדרת מתח בינלאומית נוספת, היא "ירושלים" של דרור סבו ודוד אקרמן בשיתוף ITV הבריטית. הם מסרו בתגובה: "אנחנו מאד גאים להוציא לדרך עוד סדרה בינלאומית יחד עם HOT איתם אנחנו כרגע בעיצומה של הפקה בינלאומית נוספת. שיתוף הפעולה עם נטפליקס, HOT והרשת המסחרית בנורבגיה בהפקת סדרה ישראלית סקנדינבית ראשונה, תאפשר הפקה ברמה הגבוהה ביותר. 'מונסטר סקריפטד', חברת ההפקה הגדולה בנורבגיה החליטה לשתף פעולה עם 'דרמה טים' הישראלית, עקב המוניטין של המפיקים היוצרים ואנשי התעשיה הישראלים בהפקת סדרות ברמה גבוהה לשוק הבינלאומי. שיתופי פעולה אלה מזרימים לתעשיה המקומית אפשרויות יצירתיות וכלכליות מהן נהנים, קודם כל, הצופים הישראלים."

סמנכ"ל התוכן והחדשנות של הוט, נדב חנין, מסר: "HOT מוכיחה פעם נוספת שלתוכן איכותי אין גבולות. אני גאה בקו-פרודוקציה עם נטפליקס ו-TV2, מהלך זה מצטרף לסדרות הרבות של HOT שזוכות להצלחה גדולה בחו"ל. חברת HOT חרטה על דגלה להיות הבית של היצירה הישראלית ותמשיך לייצר תוכן משובח." מנהל הדרמה של הרשת הנורווגית TV2 כריסטופר האג מסר: "יש לנו אמון אדיר בכך שעיני הצופים תהיינה דבוקות למסך, ואין שמחים מאתנו שגם HOT וגם נטפליקס שותפות לתחושה הזו."

הסדרה צפויה להצטלם ברובה בישראל במהלך השנה הבאה, עם שחקנים ישראלים ונורווגים, ולדבר אנגלית, עברית, נורווגית וערבית. זהו שיתוף פעולה ראשון בין הוט לבין נטפליקס, שצפוי לצאת לדרך בדומה ל"פאודה" של yes: ראשית הסדרה תעלה בהוט (וב-TV2), ואחרי תקופת צינון קלה תעלה בנטפליקס בישראל ומסביב לעולם. ההכרזה על הסכם הקו-פרודוקציה בין שלושת הגורמים הוכרז בפסטיבל המדיה BIFF בברגן שבנורווגיה, בסוף השבוע האחרון.

[…] הסדרה הישראלית-נורווגית "מה שקרה באוסלו" של רונית וייס, שסיימה להצטלם בנורווגיה, דוחה את צילומיה בישראל, שתוכננו לאפריל. […]

[…] ואחרים (לא להתבלבל עם סדרת המתח הישראלית-נורווגית "מה שקרה באוסלו"). זוכה הטוני ברטלט שר יביים את הסרט, שמופק עבור HBO […]

[…] על כל פנים, חיים שריר ומוש דנון יפיקו את הסדרה בת 10 הפרקים דרך 'דרמה טים' מישראל, בשיתוף ITV הבריטית, עבור HOT בארץ. היעד הוא להתחיל צילומים בתחילת 2021 עם כוונה לעלות לשידור בהמשך השנה. שריר-דנון גם עובדים על סדרה נוספת עבור הוט בשם "מה שקרה באוסלו" שיצרה רונית וייס ובמימון גם של נטפליקס מארה"ב ו-TV2 מנורווגיה. […]

[…] וייס הישראלית ("עניין של זמן", "מרחק נגיעה") יחד עם התסריטאית הנורווגית קירה הולם יוהנסן, התחדשה […]

[…] וייס הישראלית ("עניין של זמן", "מרחק נגיעה") יחד עם התסריטאית הנורווגית קירה הולמס יוהנסן. בסדרה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?