צביקה הדר, קווין רובין ודורון בן דוד מצטרפים לרותם סלע ב"ירושלים"

"בלו נטלי". צביקה הדר.

צביקה הדר מתוך "בלו נטלי". צילום: יוסי צבקר.

צביקה הדר, כוכב הרשת קווין רובין ("פול גז") ודורון בן דוד ("מנאייכ") מצטרפים לסדרת המתח הישראלית "ירושלים" של דרור סבו ודוד אקרמן. כזכור, הליהוק הראשון לסדרה היה של השחקנית והדוגמנית רותם סלע ("להיות איתה"), ויביים אותה אילן עבודי ("שטוקהולם", "הפוליאקובים") על פי התסריט של סבו.

הסדרה תספר על מאבקי שליטה וקשר אדוק בין כסף ורדיפת בצע לבין נציגי הדתות בעיר העתיקה ירושלים. הדר יגלם קצין משטרה בדרגת סגן ניצב; סלע תגלם קצינת בילוש וחקירה במרחב דוד של העיר, החשבת לכוכבת גדולה; ורובין יגלם עוזר רב.

עם כניסתם של הליהוקים להילוך גבוה, הסדרה בת עשרת הפרקים צפויה להתחיל צילומים בשבועות הקרובים (כמובן שאחרי סוף הסגר השלישי). אני ממשיך לתהות על האיזון של המתח בסדרה מול קומדיה (או שמא הסדרה תתנהל כמו "מנאייכ" ו"בלקספייס" שליהקו קומיקאים לתפקידים דרמתים לחלוטין), עם ליהוקם של הדר ורובין שמצטרפים לבימוי של עבודי. הדר כבר כיכב בסדרת המשטרה המוערכת "בלו נטלי". רובין הצטלם לאחרונה לסרט ההמשך "פול ספיד" והופיע על המסך הקטן ב"זיגי".

חיים שריר ומוש דנון יפיקו את הסדרה דרך 'דרמה טים' מישראל, בשיתוף ITV הבריטית, עבור HOT בארץ. הצמד צילם באחרונה את הסדרה "מה שקרה באוסלו", גם היא עבור הוט.

הידיעה במקור של רן בוקר מוואינט.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?