"פלפלים צהובים" תעובד גם לגרסה אמריקאית ב-NBC

"פלפלים צהובים". יוסי מרשק, מיכל שטמלר, מיכאל זפסוצקי, עלמה זק, יהודה ברקן, אורי פפר.

"פלפלים צהובים". מימין: יוסי מרשק, מיכל שטמלר, מיכאל זפסוצקי, עלמה זק, יהודה ברקן, אורי פפר. צילום באדיבות קשת.

סדרת הדרמה הישראלית "פלפלים צהובים" של קרן מרגלית תעובד לגרסה אמריקאית-הוליוודית ברשת הטלויזיה 'אן-בי-סי' (NBC). על התסריט הופקדה אריקה ליסאן מיטמן ("דקסטר", "הרודן").

"פלפלים צהובים" זוכת פרסי האקדמיה לטלויזיה 2011, סיפרה בשתי עונותיה על משפחה במושב מבודד שמתמודדת עם בנם האוטיסט, וכיכבו בה עלמה זקיוסי מרשקמיכאל זפסוצקיאורי פפר, יהודה ברקן ומיכל שטמלר. ממוצע הרייטינג של העונה הראשונה עמד על 22.4% וממוצע העונה השניה עמד על 19.4%.

היא עובּדה כבר לגרסה בריטית מצליחה של ה-BBC בשם "סוג א'" (The A Word, שזה "המילה שמתחילה באל"ף" בתרגום נאמן יותר למקור), ששודרה גם בישראל ובארה"ב (בערוץ הכבלים 'סאנדנס', Sundance) וכמובן בבריטניה (בערוץ BBC1, ובחודש שעבר עלתה בו עונתה השלישית). העיבוד הבריטי זמין גם בסטרימינג ב'אמזון פריים וידאו', ולצידו היא זכתה לעיבודים גם ביוון, וזכויותיה נמכרו לעיבודים במקסיקו ובפברואר האחרון גם בהולנד.

במכירה לארה"ב טיפלה זרוע ההפצה הבינלאומית 'קשת אינטרנשיונל', ביחד עם זרוע הטלויזיה של 'יוניברסל'. מרגלית תשמש מפיקה בפועל של הגרסה האמריקאית, ביחד עם אבי ניר, אלון שטרוזמן, קרני זיו ופיטר טרוגוט מ'קשת' בשלוחותיה השונות. מיטמן כבר משתפת פעולה עם קשת ועם NBC על סרט הטלויזיה "לה בריה" (ש.ל.ר, La Brea), שמיועד לשידור בשנה הבאה. NBC רכשו מספר פורמטים ישראלים בעבר, אבל רק סדרה אחת עלתה בפועל לשידור: "אורי גלר מחפש את היורש".

דווח במקור בדדליין.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?