עמית רהב, ליאנה עיון ועדי ביטי מצטרפים ל"בחורים טובים"

"המורדת". עמית רהב.

עמית רהב מתוך "המורדת".

השחקנים עמית רהב, ליאנה עיון, נאיה פדרמןעמית מורשת, והזמרת עדי ביטי מצטרפים אל הסרט הישראלי "בחורים טובים" של ארז תדמור, לצידם של הכוכבים מאור שוויצר ועירית קפלן. תדמור הכריז שצילומי הסרט החלו ביום שישי האחרון (4.12) עומדים להתחיל, עם תמונה ברשתות החברתיות (ראו בסוף הכתבה).

התסריט נכתב בידי תדמור ("בשורות טובות") וחוה דיבון ("סרוגים") לפי רעיון של יזם הנדל"ן החרדי יקי רייסנר. שוויצר יגלם את ברוך, בחור ישיבה שלא הולך לו בשידוכים ומתקשה להתחתן, אבל הופך להיות העוזר של שדכנית ידועה (עירית קפלן, שאת בעלה יגלם רייסנר) בניסיון לשדך זוגות אחרים. בין הזוגות המשודכים אפשר יהיה למצוא את ביטי ורהב, שיוצמדו זו לזה. רהב אינו זר לעולם החרדי, לאחר תפקידו העדין ב"המורדת".

הצילומים יחלו עם סצינות שאינן כוללות את שוויצר (שבדיוק סיים להופיע על המסך הקטן ב"שעת נעילה"), משום שהוא מצטלם בימים אלה לסרט המלחמה "קרב אוויר" של רועי הורנשטיין ("המקלט"). "בחורים טובים" מיועד לעלות לאקרנים בקיץ 2021, אם בתי הקולנוע יפתחו עד אז. רייסנר שהגה את התסריט ויופיע בסרט, גם יפיק אותו בשיתוף משה אדרי מ'יונייטד קינג'.

פרסום תחילת הצילומים הממשמש ובא:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Erez Tadmor (@ereztadmor)

[…] הפסקה ל-10 ימים הקרובים." הצילומים הושבתו רגע לפני שעמדו להתחיל, וחודשו אתמול (ב') בתום קצת יותר מהעשרה ימים שהובטחו, על […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?