בכורת "כבודו" האמריקאית עם בריאן קרנסטון שברה שיא בצפיה נדחית

"כבודו". בריאן קרנסטון.

"כבודו". בריאן קרנסטון.

הפרק הראשון של סדרת הדרמה-פשע האמריקאית "כבודו" בכיכובו של בריאן קרנסטון, עיבוד לסדרה הישראלית באותו השם, שבר שיא בצפיה נדחית בליל הבכורה עבור רשת 'שואוטיים' (Showtime). הפרק בן 55 הדקות משך 770 אלף צופים בליל הבכורה שלו ב-6 בדצמבר וברשת מעריכים כי הוא יגיע ל-2 מיליון צופים בתוך שבעת הימים הראשונים מאז בכורתו. מחזיק השיא האחרון היה המותחן הפוליטי בשני חלקים "חוק קומי" (ש.ל.ר, The Comey Rule) עם ג'ף דניאלס, שגרף 683 אלף צופים בליל הבכורה שלו, ב-27 בספטמבר האחרון, קרי הפרק של "כבודו" שיפר את השיא ב-8 אחוזים.

פרק הבכורה של "כבודו" האמריקאית שודר בשעה 22:00 בערוץ 'שואוטיים פריים' עם נתון רייטינג לא מרשים במיוחד של 0.04 אחוזים בקרב גילי 18-49, ו-449 אלף צופים בקרב כלל האוכלוסיה (P2, קרי גיל שנתיים ומעלה), למרות שכבר זה היה יותר מאשר "חוק קומי" (415 אלף צופים). "כבודו" הוסיפה עוד 321 אלף צפיות בהמשך (לעומת 268 אלף של "חוק קומי"): 121 אלף בצפיה חוזרת (כלומר פספסו את המועד המקורי ובחרו לצפות בו חזרה מאוחר יותר דרך הערוץ), ועוד 200 אלף הצטרפו באמצעות VOD וסטרימינג של חברת-האם 'ויאקום-סי-בי-אס' (ViacomCBS). רשת שואוטיים היא גם זו שעיבדה את "חטופים" הישראלית ל"הומלנד" המצליחה, אלא שבזמן הבכורה שלה היו הרבה פחות אמצעים לצפיה נדחית מאשר היום ולכן אין דרך להשוות.

עלילת "כבודו" האמריקאית והישראלית כאחת מספרות על שופט מכובד (קרנסטון באמריקאית, יורם חטב בישראלית) מניו אורלינס, שבנו מעורב בתאונת 'פגע וברח' עם בנו של ראש המאפיה באיזור. מתוך דאגה לנקמה בחיי בנו, השופט עוזר לבן להסתיר ולטייח את המקרה. בארץ שודרה סדרת המקור ב-yes, וכמוה גם העיבוד ההוליוודי עלה במקביל לשידור בארה"ב.

[…] (Fremantle), שיש להם קשרים להפקות ישראליות נוספות (למשל עיבוד "כבודו" עבור רשת 'שואו-טיים' האמריקאית). הצעד הבא יהיה לחפש […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?