דיויד גורדון גרין במגעים לביים סרט המשך של "מגרש השדים" עבור בלומהאוס

"האלווין". דיויד גורדון גרין.

"האלווין". דיויד גורדון גרין.

הבמאי דיויד גורדון גרין מנהל מגעים לביים סרט המשך לקלאסיקת האימה "מגרש השדים" עבור בלומהאוס, בדומה לסרטיו האחרונים "האלווין" ו"האלווין הורג" (שמחכה לצאת לאקרנים) הממשיכים את "ליל המסיכות". "האלווין" שלו מ-2018 נחשב להצלחה גדולה עם הכנסות בגובה 255 מיליון דולרים בקופות מסביב לעולם, 159 מיליון מהם מצפון אמריקה. תמורה מצוינת לתקציב של 10 מיליון דולרים בלבד.

"מגרש השדים" המקורי מ-1973 בבימויו של וויליאם פרידקין ובכיכובם של אלן בורשטין, לינדה בלייר ומקס פון סידוב, הוא לא רק קלאסיקה ידועה אלא גם זוכה שני פרסי אוסקר (כולל לתסריט המעובד הטוב ביותר) והכניס 193 מיליון דולרים בזמנו בקולנוע בצפון אמריקה (מאז הוסיף עוד כמעט 40 מיליון דולרים בהקרנות מחודשות ועוד 197.9 מיליון דולרים משאר העולם). העלילה סיפרה על ילדה בת 12 ששד משתלט עליה ושני כמרים קתולים מצטרפים אל אימה בניסיון להציל אותה. הסרט הוליד שני סרטי המשך, האחד ב-1977 והשני כמעט שני עשורים אחר כך, ועוד שני סרטים מקדימים (פריקוולים) מ-2004 ומ-2005.

אין פרטים על הגרסה שגורדון גרין מיועד לביים, אבל פרידקין שביים כאמור את המקור כבר הודיע בטוויטר שהוא לא מעורב בפרויקט (כמו בכל הקודמים). הסרט צפוי לצאת בסוף 2021 לאקרנים, אך בהיעדר במאי וכוכבים טרם נקבעו תאריכים לצילומים. הדיווח הופיע במקור באובזרבר.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?