מילי בובי בראון תככב ב"מדינה חשמלית" של האחים רוסו

"אנולה הולמס". מילי בובי בראון.

מילי בובי בראון מתוך "אנולה הולמס".

השחקנית מילי בובי בראון ("אנולה הולמס", "דברים מוזרים") לוהקה לככב בסרט המד"ב "מדינה חשמלית" (ש.ל.ר, The Electric State) של האחים אנתוני וג'ו רוסו ("הנוקמים: סוף המשחק") עבור אולפני יוניברסל. את התסריט לסרט כתבו שותפיהם לכמה פרויקטים (כולל שני סרטי "הנוקמים" האחרונים), כריסטופר מרקוס וסטיבן מק'פילי, על פי הרומן המאויר של סיימון סטלנהאג באותו השם.

העלילה של הסרט תספר על עולם פוסט-אפוקליפטי אלטרנטיבי לשנות ה-1990 המאוחרות, שבו נערה (בראון) מגלה כי הרובוט החמוד וקצת מוזר שהתיידדה איתו – נשלח למעשה בידי אחיה האבוד. ביחד עם הרובוט היא יוצאת לחפש את אחיה בעולם מדומיין של בני אדם משולבים בכל מיני רמות עם רובוטים, וחושפת מזימה גדולה באותה ההזדמנות.

תהליכי ההפקה של "מדינה חשמלית" אמורים להיכנס להילוך גבוה משיוניברסל זכו בפרויקט בתחרות תמחור לפני כשבועיים, אך טרם נקבעו תאריכים לתחילת הצילומים. זאת משום שהאחים רוסו מיועדים להתחיל לצלם את הסרט "האיש האפור" עם ריאן גוסלינג וכריס אוואנס בחודש הבא בלונג ביץ' שבארה"ב; בעוד בראון מיועדת להצטלם לעונה הרביעית של "דברים מוזרים" – שני הפרויקטים אצל נטפליקס.

"אנו נרגשים מהעסקה הזו עם יוניברסל שהתחייבה להפיץ את 'מדינה חשמלית' בקולנוע," מסרו האחים רוסו לדדליין. "אלו חדשות נפלאות עבורנו הקולנוענים, ועבור הציבור מסביב לעולם שרוצים הזדמנות לחוות סרטים בבתי הקולנוע שוב. זהו סימן חיובי ביחד עם החיסונים שמתחילים להיות זמינים, ששוק הקולנוע חוזר."

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?