"וונדר וומן 3" קיבל אור ירוק ומסלול פיתוח מהיר, שוב עם גל גדות ופאטי ג'נקינס

"וונדר וומן 1984". גל גדות.

"וונדר וומן 1984". גל גדות.

על רקע ההצלחה הקופתית בצפון אמריקה של בכורת "וונדר וומן 1984", אולפני האחים וורנר נתנו אור ירוק לסרט המשך שלישי "וונדר וומן 3" בכיכובה של גל גדות הישראלית ובבימויה של פאטי ג'נקינס. האולפנים מסרו כי הפרויקט נכנס למסלול פיתוח מהיר, משמע ינסו לתת גז על כתיבת התסריט ותינתן עדיפות להתחלת הצילומים, לכשתגיע העת. לוח הזמנים של ג'נקינס קצת עמוס גם ככה: יש לה את הפרויקט של "קליאופטרה" עם גדות אצל פאראמאונט, וגם את הסרט "מלחמת הכוכבים: טייסת ההרס" (ש.ל.ר, Star Wars: Rogue Squadron) עבור דיסני.

עוד מסרו כי הסרט יחתום טרילוגיה סיפורית, כלומר לאחריה יתכן ויחפשו שחקנית חדשה להיכנס לנעליה של גדות, אך אין זה מתחייב – מלבד סרטים נוספים של המותג, הכוכבת הישראלית עשויה להעניק הופעות אורח (בנפח משתנה) בסרטים של דמויות קומיקס אחרות מבית די-סי (DC Comics). הפעם הבאה שהיא תופיע בתור אשת החיל תהיה בגרסה המלאה של זאק סניידר ל"ליגת הצדק", שתעלה בסדרה בשירות הסטרימינג HBO Max בהמשך 2021.

האולפנים מבטיחים כי "וונדר וומן 3" יגיע לבתי הקולנוע, אך לא התחייבו שתינתן להם בלעדיות והסרט לא יעלה במקביל לסטרימינג ב-HBO Max כפי ש"וונדר וומן 1984" עלה. לא ברור מה מידת הצלחתו של "וונדר וומן 1984" בסטרימינג (האולפנים מוסרים כל מיני הודעות עמומות כמו "הסרט התעלה על ציפיותינו ל-24 השעות הראשונות" שאמר אנדי פורסל, מנהל חטיבת הצרכן בוורנר), אבל בבכורתו על המסך הגדול בצפון אמריקה גרף הסרט 16.7 מיליון דולרים על פי הערכות, שזה מספיק כדי לשבור שיא לתקופת מגיפת הקורונה, לפאר את המותג בפי האולפנים ולהכניס את סרט ההמשך למסלול המהיר כאמור. מחוץ לצפון אמריקה הסרט לא הצליח לעורר כל כך את הארצות בהן הוקרן, אבל צריך לזכור שרוב המדינות האירופאיות החשובות סגורות בפניו.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?