גל גדות תגלם את "קליאופטרה" מלכת מצרים בבימויה של פאטי ג'נקינס

"וונדר וומן". גל גדות, פאטי ג'נקינס.

גל גדות ופאטי ג'נקינס על הסט של "וונדר וומן".

השחקנית הישראלית גל גדות תגלם את מלכת מצרים האגדית "קליאופטרה" באפוס דרמתי-היסטורי שיביא לשיתוף הפעולה השלישי שלה עם הבמאית פאטי ג'נקינס ("וונדר וומן"). הפרויקט יוצא לדרך דרך אולפני פאראמאונט, אחרי הליך מכירה פומבית על בסיס רעיון בלבד שהמתמודדים העיקריים בו מולם היו יוניברסל, האחים וורנר, נטפליקס ואפל.

התסריטאית ליטה קלגרידיס ("שאטר איילנד", "אלכסנדר", "שליחות קטלנית: ג'נסיס") תחל לעבוד על התסריט המלא של הסרט. סיפורה האמיתי של המלכה קליאופטרה הוא של מי שירשה בגיל 18 את כס המלכות במצרים עם מות אביה בשנת 51 לפני הספירה, לצד אחיה בן ה-13, אבל הלכה למעשה שלטה במצרים באופן עצמאי. היא היתה למאהבת של יוליוס קיסר ולמאהבת של מרקוס אנטוניוס, אך יחד עם האחרון ליוותה את שקיעתם של הרפובליקה הרומית, ושל שושלת תלמי המוקדונית במלוכת מצרים. הסיפור שלה כבר סופר בקולנוע פעמיים, המפורסם שבהם באפוס היקר של 1963 עם אליזבת' טיילור שהליך הפקתו היה עמוס בלאגן ולא צלח מספיק בקופות, עד כדי כך שהפך שם נרדף להפקה הוליוודית גרנדיוזית מסוכנת, וכמעט הביא לסגירתם של אולפני פוקס. היו גם ניסיונות בשנים האחרונות להרים פרויקט אחר על קליאופטרה, על פי ספר מאת סטייסי שיף בבימוים של מועמדים כמו דיויד פינצ'ר או ג'יימס קמרון, אבל בינתים הפרויקט הזה לא התרומם.

על פי הדיווח של דדליין, נשיאת אולפני פאראמאונט, אמה ווטס, רוצה לקדם את הפרויקט במהירות, וזה חלק מהניסיון שלה לשלב פרויקטים יצירתיים באולפנים במקום עוד ועוד סרטי המשך. גדות ובעלה ירון ורסנו יפיקו את הסרט דרך 'פיילוט ווייב מושן פיקצ'רס' שלהם (Pilot Wave Movie Pictures), ויפיקו גם צ'ארלס רובן דרך 'אטלס אנטרטיינמנט', ג'נקינס, ואילו קלגרידיס תפיק בפועל.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] מלבד אלה, היא עתידה להצטלם לפרויקטים האישיים שלה "קליאופטרה" וסדרה על הדי […]

[…] העת. לוח הזמנים של ג'נקינס קצת עמוס גם ככה: יש לה את הפרויקט של "קליאופטרה" עם גדות אצל פאראמאונט, וגם את הסרט "מלחמת הכוכבים: טייסת […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?