הסתיימו צילומי העונה השניה של "שבאבניקים", עומר פרלמן רומז לעונה 3

"שבאבניקים". עומר פרלמן סטריק, דניאל גד, אורי לייזרוביץ', ישראל אטיאס.

"שבאבניקים". עומר פרלמן סטריק, דניאל גד, אורי לייזרוביץ', ישראל אטיאס. צילום באדיבות יח"צ.

הסתיימו צילומי העונה השניה של "שבאבניקים", וכוכבי הסדרה יצאו אל הרשתות החברתיות כדי לסכם את החוויה. כוכב הסדרה עומר פרלמן סטריק רמז שהעונה השלישית כבר מתוכננת, אך בינתים אין אישור רשמי של הוט: "השבאבניקים שינו את החיים שלי," הוא כתב בחשבון הפרטי שלו באינסטגרם. "איזה מזל שהעתיד צופה לנו ביחד עוד כל כך הרבה הפתעות. ביי לייזר אי לאב יו, נתראה בעונה 3." גם המצטרף החדש לעונה, אוראל צברי, פרסם באינסטגרם: "כל כך נהניתי לסיים היום את הצילומים וכבר סופר את הימים עד שתכירו את טפירו."

צילומי העונה השניה של "שבאבניקים" החלו באוקטובר האחרון, אבל אז הופסקו לכשלושה שבועות בעקבות הידבקות בקורונה מצד כמה מן השחקנים, כולל צברי עצמו. כעת הושלמו ימי הצילום הבודדים שהיו חסרים לאחר ההשבתה, והעונה תעבור לשלבי עריכה עם כוונה לעלות לשידור ב-HOT בהמשך השנה.

עלילת העונה תשלח את ארבעת כוכביה לנסות למצוא ישיבה שתקבל אותם על מנת שיוכלו להתחתן ולהתחמק מגיוס לצה"ל, אך כשהם מתייאשים הם מחליטים להקים ישיבה פיקטיבית. העלילה הושפעה מפרשת ישיבת "המתמידים" מלפני כעשור, שהנהלתה זייפה מסמכים וקיבלה במרמה כ-50 מיליון ש"ח מתקציבי המדינה. מלבד צברי שהצטרףגם עומר חזן, דניאל מורשת, אורטל בן שושן, רוני מרחבי, עדי חבשוש, אמיר שורוש ("קופה ראשית"), שולי רנד ויוסיאל נאמן (זוכה "המירוץ למיליון").

עוד כתב פרלמן סטריק: "בפברואר 2016, כשעוד הייתי סטודנט, נכנסתי לחדר אודישנים לסדרה שבאבניקים. האודישן ערך 15 דק והרגיש כמו אירוע שיגרתי שאין הרבה מה להרחיב עליו. מה שלא ידעתי, זה שנכנסתי למכרה זהב שלא יפסיק לתת לי שפע. לא ידעתי שבאותו היום הגורל שלי נקשר בגורלם של עוד שלושה אנשים, ישראל דניאל ואורי, שילוו אותי עוד הרבה שנים קדימה ויהפכו לחברי נפש שלי. לא ידעתי שהקריירה שלי בעצם התחילה באמת רק ברגע הזה, ששם יהיה השיעור משחק המשמעותי ביותר שאעבור. לא ידעתי שיום אחד, אני הבחור החילוני בעולם, יעורר הזדהות אצל מאות בחורי ישיבה. לא ידעתי כמה הבחורים האלה מגניבים וכמה אני אלמד מהם. אבל ככה יצא, עד היום הספקנו לצלם את הסדרה הנצפת ביותר שהיית בהוט, לטוס לאוקראינה וספרד, ולחזור לצלם עונה שנייה כשאנחנו כבר אנשים בוגרים ומפותחים יותר. איזו פרספקטיבה בריאה ומעצימה."

צברי כתב: "ואז באודישן השני אני מבין… זה אשכרה תפקיד מרכזי לעונה השניה… אוקיי מה הסיכוי? וככה עד יום הצילום הראשון. מעכל את זה שאשכרה מכולם אני נבחרתי. אני מודה ראשית לה' שמסדר הכל מלמעלה
ושנית מודה מכל הלב לאלירן הבמאי ולאמירה המלהקת, שפשוט בחנו אותי נטו על המשחק ובלי תוויות ודעות קדומות של 'כוכב רשת'. תודה לארבעת המופלאים דניאל, ישראל, עומר ואורי שקיבלו אותי לחבורה שלהם בכזה כיף ובחיבור ענק."

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Orel Tsabari (@oreltsabari)

הפרסום של עומר פרסטניק:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?