עומר חזן לוהק לעונה השניה של "שבאבניקים" ולסדרה "בעלת החלומות"

"פלמ"ח". יעל שלביה, עומר חזן.

עומר חזן עם יעל שלביה, מתוך "פלמ"ח". צילום: ערן כהן.

כוכב "פלמ"ח", עומר חזן, לוהק לעונה השניה של הדרמה היומית "שבאבניקים" ולסדרת דרמה יומית נוספת בשם "בעלת החלומות". עוד לוהק ל"שבאבניקים" גם דניאל מורשת ("כדברא", "זאת וזאתי").

העונה השניה של "שבאבניקים" תבחן את ניסיונם של ארבעת השבאבניקים (ישראל אטיאסדניאל גדאורי לייזרוביץ' ועומר פרלמן סטריק) להצטרף לישיבה כדי למצוא שידוך, אלא שאף ישיבה לא מוכנה לקבל אותם. לא נמסרו פרטים על התפקיד של חזן בסדרה, בעוד מורשת יצטרף בתור תלמיד מכינה חילוני שמתחבר לרביעיה. את הסדרה מפיקה 'דורי מדיה' עבור HOT, והיא צפויה להתחיל בצילומים כבר בספטמבר, אחרי מספר דחיות בעקבות משבר מחלת הקורונה.

"בעלת החלומות" נמצאת בשלבים מוקדמים יחסית, ושואבת השראה מסיפור יוסף ואחיו מהתורה. את היכולת של יוסף לפרש חלומות מקבלת בסדרה דמותה של הלני, והיא מגלה שהיא יורשת של חברת ספנות גדולה ושהאחים שלה ניסו לחסל אותה בילדותה, בשל קנאה. את אחד האחים, יגלם חזן. גם סדרה זו מופקת עבור הוט, ובינתים אין לה תאריך התחלה לצילומים.

חזן מופיע בימים אלה בתוכנית האירוח לנוער "הקומה האחרונה" לצידן של קים אור אזולאי ושירלי לוי; ויש לו בקנה את הסרט העלילתי "אל תחכי לי" של דני רייספלד ורועי גלוסקא, ועם טיילור מלכוב וישראל אוגלבו לצידו; ואת סדרת הנוער "זיגי" עם אמיתי ארמן וקווין רובין לצידו.

[…] אורח, כמו גם שחקנים הצעירים דניאל מורשת ועומר חזן, שכבר דיווחתי על הצטרפותם לעונה בתפקידים […]

[…] כ-50 מיליון ש"ח מתקציבי המדינה. מלבד צברי שהצטרף, גם עומר חזן, דניאל מורשת, אורטל בן שושן, רוני מרחבי, עדי […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?