וויל סמית' חובר ל"טדי הפקות" הישראלית ביצירת תוכן

"בחורים רעים לתמיד". וויל סמית'.

וויל סמית' מתוך "בחורים רעים לתמיד".

חברת ההפקה 'ווסטברוק מדיה' (Westbrook Media) של וויל סמית' ואישתו ג'יידה פינקט סמית', חוברת לחברת ההפקה הישראלית 'טדי הפקות' של טמירה ירדני, ביצירת תוכן טלויזיה באורך קצר או בינוני כמו שעשועונים וסיטקומים.

במסגרת שיתוף הפעולה כבר עובדות החברות על שני פרויקטים ראשונים שיצרו עידו רוזנבלום ("החדש של עמרי גורדון", "מונית הכסף", "הזמר במסיכה") ועודד תבור ("ארץ נהדרת") – האחד הוא סדרה מתוסרטת באורך קצר מז'אנר האימה-מתח, והשני הוא שעשועון טלויזיה. רוזנבלום ותבור הם מנהלי מחלקת הפיתוח לשוק הבינלאומי של 'טדי'.

"הייתי מעריץ של 'טדי' כבר זמן מה," מסר סגן-הנשיא-הבכיר של ווסטברוק מדיה לתוכן, לוקאס קייזר. "יש להם היסטוריה ארוכה של תוכן חדשני ושובר מחסומים שעובר בכל הז'אנרים, הפורמטים והשווקים. כל החבורה של ווסטברוק מדיה מתרגשת להפשיל שרוולים ולחבור אל טמירה, עידו, עודד, מיטל וכל הצוות של טדי כדי לחזור ולקדם פורמטים דיגיטלים וטלוויזיונים. יש לי צמרמורת רק מלחשוב על כל הכיף שנעשה."

'טדי הפקות' הם היוצרים של סיטקומים מצליחים כמו "האחיות המוצלחות שלי", "השיר שלנו", "שמש", סדרות דרמה שנמכרו לחו"ל כמו "אופוריה" ו"תא גורדין", ושעשועונים כמו "הכוכב הבא" ו"כוכב נולד".

מקור: דדליין

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?