"ברידג'רטון" משכה 82 מיליון צופים והפכה לסדרה הנצפית ביותר של נטפליקס

"ברידג'רטון". גולדה רושובל.

"ברידג'רטון". גולדה רושובל.

נטפליקס פרסמה שסדרת הדרמה הרומנטית-תקופתית "ברידג'רטון" משכה 82 מיליון צפיות של בתי-אב במהלך 28 הימים הראשונים בשירות הסטרימינג. בכך, עקפה "ברידג'רטון" את "המכשף" (76 מ"צ) והפכה לסדרה הנצפית ביותר של נטפליקס בטווח החודש הראשון.

אלו נתונים שהרשימו בוודאות את נטפליקס, אשר ציפו לתקופת בכורה צנועה בהרבה של 63 מיליון צפיות בלבד. מדובר בהפרש משמעותי של 19 מיליון צפיות – כשבדרך כלל התחזיות של נטפליקס כלפי עצמה הן די מדויקות (הכל על פי נתוניה שלה). אם להסתכל על אחוזים מתוך 200 מיליון המנוים של נטפליקס (ונקביל מנוי לבית אב) על פי הדיווח שלה לבורסה על רבעון 4 של 2020, ב"ברידג'רטון" צפו 41% מהמנוים שלה. זה קצת פחות מ-46% שצפו ב"מכשף" לפני שנה ובהיעדר מגיפת הקורונה (שאז היו לנטפליקס 167 מיליון מנוים).

"ברידג'רטון" היא הסדרה הראשונה שנחתה בנטפליקס מבית 'שונדה-לנד' של המפיקה שונדה ריימס ("האנטומיה של גריי", "סקנדל"), אשר היתה מהטאלנטים הגדולים הראשונים של ערוצי הברודקאסט האמריקאים (במקרה שלה, ABC) וחתמו על חוזי ענק עם שירות הסטרימינג. אמנם נטפליקס שילמה לריימס ככל הנראה רק שליש ממה ששילמה למשל למפיק ריאן מרפי, נראה שההשקעה בה הניבה פירות גדולים הרבה יותר: "ברידג'רטון" הניבה יותר צפיות ויותר שיח ציבורי מאשר כל התכנים שיצר מרפי (לפחות בתקופת הבכורה). לאחרונה היא חודשה לעונה שניה.

צפו בסרטון התודה שפורסם מטעם "ברידג'רטון":

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?