ריאן ריינולדס נבחר להיות הגרין לנטרן

השחקן ריאן ריאן ריינולדס נבחר לגלם את האל ג'ורדן, הידוע יותר בתור גיבור-העל, ה"גרין לנטרן", בסרט הגדול הבא של אולפני האחים וורנר. שום דבר עדין לא חתום (יש עוד ענייני שכר ללבן), אבל בחירתו של ריינולדס מביאה לסופה תקופה בת חמישה חודשים לערך שבה התחבטו המפיקים, הבמאי מרטין קמפבל, ובעיקר האולפנים, בדבר מי יהיה כוכב הסרט. נודע כי לכל אחד משלושת הצדדים היה את הפייבוריט שלו, אך לבסוף הוסכם לבחור בריינולדס, כאמור.

ריינולדס גבר על שני מועמדים רציניים אחרים (לצד הרבה מועמדים מוכרים שלא ממש הגיעו לשלב של משא ומתן עם האולפנים) – הם השחקן בראדלי קופר ("בדרך לחתונה עוצרים בוגאס") והזמר-שחקן ג'סטין טימברלייק (שמסתובבות להן שמועות מפתיעות במיוחד כי הוא היה המוצלח מבין השלושה במבחני הבד שערכו להם). ההחלטה על ריינולדס הגיעה ממש ברגע האחרון, כשחוזה ההמתנה שלו מול האולפנים (כדי שלא יקח על עצמו פרויקטים אחרים שיהוו בעיות בלוחות זמנים) פג אמש (עם שני האחרים הוא יפוג ביום ב'). אם הכל יחתם ויסגר כהלכה, ריינולדס יהיה השחקן היחיד בהיסטוריה שרקד על שתי החתונות וגילם גיבורי-על עבור שתי חברות הקומיקס המתחרות – DC (גרין לנטרן) ו-Marvel (דדפול).

ה"גרין לנטרן" הוצג לראשונה ב-1940 בסיפור שכתב ביל פינגר ואייר מרטין נודל. האל ג'ורדן הוא טייס חיל האויר האמריקאי, שחייזר גוסס מעניק לו טבעת כוח מיוחדת שתעניק לו שליטה על העולם הפיזיקלי, במטרה שיהיה יורשו. כוחה של הטבעת נשאב מכוח הרצון של העונד אותה. אגב, השם "גרין לנטרן" יחד עם טבעת הכוח התגלגלו בין מספר דמויות קומיקס במרוצת השנים.

באולפני האחים וורנר מתכננים תקציב גדול לסרט שנע בין 150 ל-200 מיליון דולרים כרגע. במטרה כן לצמצם עלויות, הסרט יצולם באולפני פוקס באוסטרליה. הפצת הסרט לקולנוע מתוכננת לקיץ 2011.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?