הסדרה הישראלית "מטומטמת" נמכרה לשידור בדרום אמריקה

"מטומטמת". ליאור רז, דני ניב, מיקי לאון, בת חן סבג.

"מטומטמת". ליאור רז, דני ניב, מיקי לאון, בת חן סבג. צילום: אוהד רומנו.

סדרת הפשע הקומית הישראלית "מטומטמת" של בת חן סבג ובכיכובה, נמכרה לשידור ברשת 'וורנר-מדיה לאמריקה הלטינית' (WarnerMedia Latin America), החברה-הבת של וורנר לדרום אמריקה. במסגרת המכירה ישודרו כל 73 הפרקים מ-3 העונות של "מטומטמת" בדיבוב לשפות הלטיניות (כמו ספרדית ופורטוגזית). את המכירה ניהלה מפיקת הסדרה, חברת 'דורי מדיה גרופ'.

העונה הראשונה של "מטומטמת" סיפרה על שירי אזוגי (סבג), שחקנית כושלת בת 30 שכדי להציל את בן זוגה ממאסר, עושה עסקה עם המשטרה ומוחדרת אל תיכון יוקרתי במטרה לאסוף מודיעין על מנהל התיכון (דני "מוקי" ניב) הנחשד ברומן עם תלמידה והדחתה לסמים. עוד כיכבו בסדרה מיקי לאוןליאור רזיעקב זדה דניאלמשה אשכנזילואי נופי ושני קליין. לעונה השניה הצטרפה בת הזוג של סבג בעת הצילומים, אורנה בנאי, אך עד עלייתה של העונה לשידור ב-HOT השתיים הפסיקו את הקשר בינהן.

"מטומטמת" כבר זכתה לעיבוד מקומי בן 10 פרקים בגרמניה בשם Rampensau, אך הוא לא הצליח להכות גלים וזכה לרייטינג נמוך יחסית לממוצע בערוץ השידור שלו, מה שסיכן את המשכו לעונה שניה. בהמשך, חודש העיבוד לעונה שניה, אך לא ידוע על תאריכי יעד לצילומים או לעליה לשידור. עוד מתוכננים ל"מטומטמת" עיבודים מקומיים בצרפת, בלגיה, הולנד וספרד.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?