השחקנים מוריס כהן ורותם זיסמן-כהן פרשו מהעונה השלישית של "כפולים"

"המילים הטובות". רותם זיסמן-כהן, מוריס כהן.

רותם זיסמן-כהן ומוריס כהן בפרימיירה של "המילים הטובות". צילום: רפי דלויה.

השחקנים מוריס כהן ורותם זיסמן-כהן, זוג נשוי במציאות, פרשו מהפקת העונה השלישית של סדרת הריגול "כפולים". בתעשיה מסתובבות שמועות לפיהן סיבת הפרישה היא חוסר הרצון של השחקנים להתחסן מפני נגיף הקורונה, אך מקשת מודיעים לי שהסיבה היא בסך הכל אי הסכמה על תנאי החוזה.

"כפולים" סיפרה בעונתה הראשונה על מספר אזרחים ישראלים (בינהם ישי גולןאניה בוקשטייןמגי אזרזר ואנחל בונני) שמגלים להפתעתם בבוקר אחד, כי שמותיהם שורבבו לתוך מבצע חטיפה דרמטי, המיוחס למוסד. האירוע המתוקשר משנה לגמרי את חייהם ומעורר ענין ציבורי בהם. מוריס כהן כיכב כבר מהעונה הראשונה בתוך חוקר שב"כ, ואל העונה השלישית היתה אמורה להצטרף אישתו-בחיים רותם (שחקנית מוערכת ומועמדת למספר פרסי אופיר בעבר).

בקשת מדגישים כי בכל ההפקות שלהם כולל של העונה השלישית של "כפולים", נדרש מכל אנשי הצוות והשחקנים להציג תעודת מתחסנים, מחלימים, או בדיקת קורונה בתוקף בטרם יוכלו לעלות על הסט. ישנן טענות בתעשיה כי חברת ההפקה עצמה, ולא קשת, היא שביקשה להחמיר את התנאים ולדרוש חיסון. כאמור, בקשת דוחים את הטענות ומסבירים שישנה אי הסכמה על תנאי החוזה. טרם נתקבלה תגובה מהזוג.

הזוג כהן כבר כיכב על המסך ביחד, בין היתר בסרט הקצר שביימה רותם "מתת", בסרטים "המשגיחים" ו"אבינו" ובסדרה "פצועים בראש". "אבינו" (2016) היה הפרויקט האחרון שבו השתתפה רותם לפני שלקחה הפסקה כדי להתמקד במשפחתם, ובשנה שעברה חזרה למסך עם "ככה זה". בינתים, מוריס הופיע לאחרונה ב"בת השוטר" ו"זיגי", ובעתיד יופיע ב"בוטיק פריז", "מלכת היופי של ירושלים" ובטלנובלה "בעלת החלומות".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?