קופות: "אף אחד" עם בוב אודנקירק בצמרת בארה"ב, "גודזילה נגד קונג" מרסק בסין

"אף אחד (ש.ל.ר)". בוב אודנקירק.

"אף אחד". בוב אודנקירק.

אל צמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה התברג סרט הפעולה "אף אחד" (ש.ל.ר, Nobody) עם בוב אודנקירק ("סמוך על סול"), עם בכורה בגובה כ-6.7 מיליון דולרים בקרב 2,460 בתי קולנוע, על פי הערכות. אודנקירק הצליח להפתיע בכישורי האקשן שלו והרוויח ביקורות חיוביות הן מהמבקרים (מדד רוטן-טומטוז הגיע ל-80%) והן מהקהל (סקרי 'סינמה-סקור' העניקו לו ציון A-מינוס). הסרט עלה 16 מיליון דולרים, ונראה שהוא במסלול הבטוח להחזיר את ההשקעה עוד לפני שיעלה ל-VOD-בתשלום אוטוטו, במסגרת ההסכמים של אולפני יוניברסל עם רשתות בתי הקולנוע. מחוץ לצפון אמריקה, הכניס הסרט עוד 5 מיליון דולרים, על פי הערכות, ובסך הכל מצטברות הכנסותיו מסביב לעולם ל-11.7 מיליון דולרים.

מי שמחפש עוד חדשות טובות בטבלה של צפון אמריקה, יוכל להשתעשע בפרט הטריויה שלראשונה מאז פרוץ מגיפת הקורונה, חמשת הסרטים הראשונים בטבלה גרפו מעל מיליון דולר. זה כולל את "ראיה והדרקון האחרון" עם תוספת של 3.5 מיליון דולרים בקרב 2,212 בתי קולנוע, על פי הערכות (שהצטברו ל-28.4 מ"ד ב-4 שבועות); "טום וג'רי" עם תוספת של 2.5 מיליון דולרים (שהצטברו ל-37.1 מ"ד ב-5 שבועות); "כאוס מהלך" עם 1.2 מ"ד (11.5 מ"ד ב-4 שבועות); ו"השליח" (ש.ל.ר, The Courier) עם מיליון דולרים אחד (3.5 מ"ד בשבועיים).

אבל החדשות הטובות באמת מגיעות מסין, שם עלה בבכורה "גודזילה נגד קונג" (שבוע לפני שיעלה בצפון אמריקה) וריסק את הקופות עם כ-70.3 מיליון דולרים. זה הופך אותו לסרט הזר הקופתי ביותר בסין מאז 2019, והכנסותיו יותר מכפולות מאשר 30 מיליון הדולרים שהכניס "טנט" במדינה, מחזיק השיא הזה עד כה. הסרט עלה בעוד ארצות כגון אוסטרליה ומקסיקו, וביחד הכנסותיו הגיעו מחוץ לצפון אמריקה ל-121 מיליון דולרים. באופן מפתיע, למרות הקורונה וכמות הארצות שבהן אין פתיחה מלאה של בתי הקולנוע, הסכום הזה גבוה מאשר הכניס "גודזילה: מלך המפלצות" (2019) בסופ"ש הבכורה שלו מסביב לעולם (והוא המשיך והכניס 386.6 מיליון דולרים מסביב לעולם) ויותר דומה לסכום שהכניס קודמו, "קונג: אי הגולגולת" (2017, שהמשיך וגרף 566.7 מיליון דולרים מסביב לעולם).

"גודזילה נגד קונג".

"גודזילה נגד קונג".

שיוכים: שוברי קופות

[…] הוסיף הסרט 115.5 מיליון דולרים, שזו ירידה זעומה יחסית מ-121.8 מיליון הדולרים שהכניס בשבוע שעבר. בסך הכל הכנסותיו משאר העולם עד כה נאמדות בכ-236.9 מיליון […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?