"אינדיאנה ג'ונס 5": יוצרת "פליבאג" פיבי וואלר-ברידג' תככב לצד האריסון פורד

"פליבאג". פיבי וואלר-ברידג'.

"פליבאג". פיבי וואלר-ברידג'.

היוצרת זוכת האמי של "פליבאג", פיבי וואלר-ברידג', תככב בתפקיד הנשי הראשי בסרט ההמשך "אינדיאנה ג'ונס 5" לצידו של האריסון פורד החוזר. זהו הליהוק הראשון לסרט אחרי פורד, והחדשות הראשונות שמגיעות בנוגע לפרויקט אחרי שהוכרז רשמית לפני כארבעה חודשים (דצמבר 2020), באירוע המשקיעים של דיסני.

את "אינדיאנה ג'ונס 5" יביים הפעם ג'יימס מנגולד ("פורד נגד פרארי", "לוגאן: וולברין"), וסטיבן שפילברג שביים את כל הפרקים הקודמים במותג בן 40 השנה, יסתפק בהפקה לצידם של קת'לין קנדי מדיסני (שעבדה איתו ב"פארק היורה" למשל), פרנק מרשל וסיימון עמנואל. גם הפעם תוביל את ההפקה מי שכיום היא חברת-הבת של דיסני, לוקאספילם, שהקים ג'ורג' לוקאס (הוא עצמו אינו צפוי להיות מעורב בפרויקט הזה, בניגוע לקודמיו שלהם כתב את התסריט). אגב לוקאספילם, וואלר-ברידג' דיבבה את הרובוט אל-3-37 בסרטם "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים".

אין פרטים על העלילה של הסרט או מהי הגדרת הדמות של וואלר-ברידג', אך ידוע שהוא עתיד לעלות לאקרנים בארה"ב ב-29 ביולי, 2022 (ואצלנו כנראה יום לפני כן, אם אכן ישמרו על התאריך הזה). זה אומר שבסבירות גבוהה מנגולד ידליק את המצלמות בקיץ הקרוב. וואלר-ברידג' מיועדת לככב גם מול דונלד גלובר בחידוש של "מר וגברת סמית'".

"שודדי התיבה האבודה". האריסון פורד.

"שודדי התיבה האבודה". האריסון פורד.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?