דיווח: "קפטן אמריקה 4" יצא לדרך עם התסריטאים של "הפלקון וחייל החורף"

"הפלקון וחייל החורף (ש.ל.ר)". אנתוני מאקי.

"הפלקון וחייל החורף". אנתוני מאקי.

סרט ההמשך "קפטן אמריקה 4" מקבל סימן חיים ראשון, כשמקורות בהוליווד סיפרו לתקשורת כי על התסריט שלו עומלים בימים אלה השואו-ראנר של "הפלקון וחייל החורף" (ש.ל.ר, The Falcon and the Winter Soldier), מלקולם ספלמן, וראש צוות התסריטאים בסדרה, דיילן מוסון. החדשות מגיעות מיד עם תום הסדרה, שפרק חדש שלה עלה עד כה מדי שבוע בשירות הסטרימינג 'דיסני פלוס' בארה"ב ובמדינות נוספות (ואינו פועל בישראל). עם זאת, בדיסני לא אישרו רשמית את הדיווחים.

"הפלקון וחייל הלילה" המשיכה את אירועי "הנוקמים: סוף המשחק", [ספוילר ל"הנוקמים: סוף המשחק" ול"הפלקון וחייל הלילה"] כאשר כזכור סטיב רוג'רס (כריס אוואנס) השאיר את המגן של קפטן אמריקה לחברו, סם ווילסון (אנתוני מאקי). השאלה האם קפטן אמריקה יהיה אדם שחור טעונה מאד, ובזאת בדיוק עסקה "הפלקון וחייל הלילה". בתחילה סם נותן את המגן חזרה לממשל האמריקאי והוא בוחר בג'ון ווקר (וואייט ראסל) להיות קפטן אמריקה המחליף, אבל הלה עושה שימוש לרעה בתפקיד, ולבסוף סם מבין שהוא צריך ליטול את השם עם כל המחויבויות שלו, ומופיע בתלבושת קפטן אמריקה חדשה (משולבת יכולות של הפלקון) בצבעים כחול-לבן-אדום. אגב, ג'ון ווקר הופך להיות 'סוכן אמריקאי' (US Agent), דמות מוכרת מהקומיקס, ומי שגייסה אותו לתפקיד היא קונטסה ולנטינה אלגריה דה פונטיין, בהופעה מפתיעה של ג'וליה לואי-דרייפוס.[/ספוילר] "קפטן אמריקה 4" צפוי להמשיך את קו העלילה שסם מגלם את הקפטן. ישנם דיווחים שכריס אוואנס יחזור לגלם את סטיב רוג'רס – אולי בסרט של סם ווילסון ואולי בפרויקט נפרד – ברם אוואנס טען בעבר כי "אלו חדשות" עבורו.

ספלמן שימש כמפיק בפועל של "אימפריה", ובשתי הסדרות עסק בנושאים של גזענות. שלושת סרטי "קפטן אמריקה" (כדמות בשם הסרט, מלבד אסופות גיבורים כמו "הנוקמים") בכיכובו של כריס אוואנס (מהשנים 2011, 2014 ו-2016) הם מהמוצלחים ביותר בעין ביקורתית, ובקופות הקולנוע גרפו ביחד 2.2 מיליארד דולרים מסביב לעולם. בהמשך לכך שפרק הרביעי טרם אושר רשמית, לא ידוע על ליהוקים או על במאי/ת שנשכרו לו.

אנתוני מאקי בתור קפטן אמריקה החדש, עם התלבושת המתאימה:

"הפלקון וחייל החורף (ש.ל.ר)".

"הפלקון וחייל החורף".

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?