כוכבי "אטלנטה" ו"פליבאג", דונלד גלובר ופיבי וואלר-ברידג', יככבו בחידוש ל"מר וגברת סמית'"

"גויאבה איילנד". דונלד גלובר.

"גויאבה איילנד". דונלד גלובר.

השחקנים דונלד גלובר מ"אטלנטה" ופיבי וואלר-ברידג' מ"פליבאג" יככבו בסדרת טלויזיה מבית אמזון שתחדש את הסרט "מר וגברת סמית'". הצמד יפיק וגם יקבל קרדיט של יוצרי הסדרה ביחד עם פרנצ'סקה סלואן (מתסריטאיות "אטלנטה").

העלילה של "מר וגברת סמית'" מספרת על זוג נשוי שמסתיר זה מזו את זהותם בתור מרגלים-מתנקשים מקצועיים, עד הרגע שבו כל אחד הופך למטרה של השני. את הסרט מ-2005 כתב סיימון קינברג, ביים דאג לימן, וכיכבו בו בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי, בעקבותיו הפכו לזוג בחיים האמיתיים עם 6 ילדים למשך 15 שנים. בעונת השידורים של 2006-2007 ניסו ברשת הטלויזיה האמריקאית ABC ליצור פיילוט לסדרת טלויזיה על פי הסרט (בכיכובם של ג'ורדנה ברוסטר מ"מהיר ועצבני" ומרטין הנדרסון), אבל הפיילוט לא התממש לכדי סדרה.

סדרת הטלויזיה "מר וגברת סמית'" מיועדת לעלות לסטרימינג ב'אמזון פריים וידאו' במהלך 2022. יריב מילצ'ן (הבן של ארנון) ומיכאל שפר יפיקו את הסרט דרך חברת ההפקה 'ניו ריג'נסי' (בעלת הזיכיון על הסרט). פרנצ'סקה סלואן תפתח את הסדרה כחלק מחוזה טאלנט שלה עם אמזון; גלובר, שהופיע לאחרונה ב"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" (לו תרמה את קולה וואלר-ברידג') וב"גויאבה איילנד", הכריז לאחרונה על חידושה של "אטלנטה" לעונה שלישית; ו-וואלר-ברידג' השתתפה בכתיבה של סרט הג'יימס בונד "לא זמן למות", והיתה חביבת האמי על העונה השניה של "פליבאג" בעקבותיה גם היא הוחתמה על חוזה טאלנט אצל אמזון.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?