ליהי קורנובסקי, קריסטן סטוארט וליה סיידו למותחן המד"ב "פשעי העתיד" של דיויד קרוננברג

"היסטוריה של אלימות". דיויד קרוננברג.

דיויד קרוננברג על הסט של "היסטוריה של אלימות".

הקולנוען הקנדי המוערך דיויד קרוננברג ("קוסמופוליס", "הזבוב", "אקזיסטנז") יביים את מותחן המד"ב "פשעי העתיד" (ש.ל.ר, Crimes of the Future), וגייס לפרויקט את קריסטן סטוארטויגו מורטנסןליה סיידוסקוט ספידמןדון מק'קלר ("אקזיסטנז") והשחקנית הישראלית ליהי קורנובסקי ("לאבד את אליס", "למה מי מת"). קרוננברג כתב את התסריט, ומסר לסקרין-דיילי בלשון המעטה "יש לי עניינים לא גמורים עם העתיד". אגב, מעריצי קרוננברג המושבעים ודאי מזהים שלקולנוען כבר יש סרט עם השם הזה מ-1970, אך מלבד התרחשותם בעתיד הלא-רחוק, נראה כרגע שאין בינהם קשר ישיר.

פרטי העלילה העמומים שידועים כרגע על "פשעי העתיד" החדש יותר, מתרחשים כאמור בעתיד הלא-רחוק, כשהאנושות עוד לומדת להסתגל לחיים משולבים עם תחליפים סינטטים, אשר מרחיבים את היכולות הביולוגיות של האדם. יש מי שמאמצים את הגישה והפוטנציאל של הסינטטים, ויש מי שמנסים להגביל אותם. בכל אופן, לעיסוק בכך קוראים 'סינדרום האבולוציה המואצת', והוא מתפשט בזריזות. אמן הבמה סול טנסר אימץ את סינדרום האבולוציה המואצת, וגידל בגופו איברים חדשים ולא צפוים. ביחד עם השותפה שלו, קפריס, טנסר הפך את הסרת האיברים לאירוע מיוחד, אבל גורם להמולה סביב האירוע.

הסרט מיועד להתחיל צילומים באתונה שביוון, באוגוסט הקרוב, בתור קו-פרודוקציה קנדית-יוונית. יהיה זה שיתוף הפעולה הרביעי של קרוננברג ומורטנסן (אחרי "היסטוריה של אלימות", "סימנים של כבוד" ו"שיטה מסוכנת"). עבור ליהי קורנובסקי הישראלית, יהיה זה הפרויקט הזר-לחלוטין הראשון. מאז שהופיעה ב"לאבד את אליס" ששודרה בסטרימינג של 'אפל טי-וי פלוס', היא חתמה בסוכנות היצוג הבינלאומית ICM Partners, והתחייבה לסרט הישראלי-צרפתי-אמריקאי "ירושלים 67".

"לאבד את אליס". ליהי קורנובסקי.

"לאבד את אליס". ליהי קורנובסקי.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?