תמונות ראשונות מתוך "בית הדרקון", הפריקוול של "משחקי הכס"

"בית הדרקון (ש.ל.ר)". מאט סמית', אמה דרסי.

"בית הדרקון". מאט סמית', אמה דרסי.

HBO פרסמה תמונות רשמיות ראשונות מתוך הסדרה "בית הדרקון" (ש.ל.ר, House of the Dragon), הסדרה-המקדימה (פריקוול) של "משחקי הכס", וכולם נראים בהן רציניים מאד על חוף הים. העלילה תעקוב אחרי קורותיה של משפחת טרגריאן (שב"משחקי הכס" יוצגה בעיקר בידי דאינריז, בגילומה של אמיליה קלארק), וההפקה יצאה לדרך בחודש שעבר.

"בית הדרקון" תמנה עשרה פרקים בעונתה הראשונה, ותתרחש 300 שנה לפני אירועי "משחקי הכס", על פי הספר "אש ודם" של ג'ורג' ר. ר. מרטין. מבין התמונות אין את השחקן הראשי פאדי קונסידין ("היום השלישי", "הזר") שיגלם את המלך ויסריז הראשון, אבל כן יש את תמונת אחיו הצעיר והבא בתור למלוך, הנסיך דיימון טרגריאן (מאט סמית', "הכתר"), לצידה של בתו הבכורה של ויסריז, רהאינירה (אמה דרסי, "התנהגות בלתי הולמת"), שבהמשך קורות המשפחה תילחם עם אחיה החורג אאיגון השני על המלוכה במלחמת אזרחים שתיקרא 'ריקוד הדרקונים'. בתמונה אחרת אנו רואים את יד המלך אוטו הייטאואר (ריס אייפנס) ביחד עם בתו שלו, אליסנט הייטאואר (אוליביה קוק, "שחקן מספר אחת"). אאיגון השני הוא צאצא להתפצלות השושלת הזו. ובתמונה השלישית והאחרונה, אנו רואים את הלורד קורליס ולריון הידוע בכינוי "נחש הים" (סטיב טאוסיינט), שהוא ההרפתקן הימי הידוע בידוע בכל ווסטרוז.

"בית הדרקון" מיועדת לעלות ב-HBO (ובזכיינים הישראלים שלה, yes, HOT וסלקום) במהלך 2022. מרטין וריאן ג'יי. קונדל יצרו את הסדרה, ומיגל ספושניק ישמש בתור השואו ראנר.

שתי התמונות הנוספות מתוך "בית הדרקון":

"בית הדרקון (ש.ל.ר)". ריס אייפנס, אוליביה קוק.

"בית הדרקון". ריס אייפנס, אוליביה קוק.

"בית הדרקון (ש.ל.ר)". סטיב טאוסיינט.

"בית הדרקון". סטיב טאוסיינט.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?