טיזר טריילר ראשון לסדרה הישראלית-נורווגית "אזהרת מסע" עם עמוס תמם, רותם אבוהב ודניאל ליטמן

"מה שקרה באוסלו".

"מה שקרה באוסלו". מימין דניאל ליטמן הישראלי ואנדריאה ברנצן. צילום באדיבות TV2, Norway Monster Scripted.

סדרת המתח הישראלית-נורווגית "אזהרת מסע" (לשעבר "מה שקרה באוסלו") שיצרה רונית וייס הישראלית ("עניין של זמן", "מרחק נגיעה") יחד עם התסריטאית הנורווגית קירה הולם יוהנסן, התחדשה בטיזר טריילר, בתמונה רשמית ראשונה ובפרטי עלילה מורחבים לכבוד ההכרזה על מועד השידור בערוץ TV2 הנורווגי וב-HOT אצלנו. במרכז התמונה נראית הצעירה הנורווגית (אנדריאה ברנצן) שמניעה את העלילה כאשר היא נחטפת בידי ערבים בסיני. לצידה מופיע השחקן הישראלי דניאל ליטמן ("תאג"ד").

"אזהרת מסע" שינתה גם את שמה הלועזי ל"חטופה" (Abducted באנגלית ו-Bortført בנורווגית), ומונה עשרה פרקים שחלקם בוימו בידי אורי ברבש הישראלי והשאר בידי סטיאן כריסטיאנסן הנורווגי. העלילה מתחילה כאשר הצעירה הנורווגית פיה, בת ה-24 (ברנצן), נחטפת במדבר סיני עם שני חבריה הישראלים (בינהם ליטמן). הוריה, אלכס (אנק וון דר ליפה, "עדי ראיה") וקארל (אנדרס ט. אנדרסן, "ממון"), כלל לא ידעו שהיא נסעה אל המזרח התיכון, ונחרדים לגלות שחוטפיה הערבים דורשים את שחרורם של 12 מחבלים אסורים בישראל בתמורה לשחרור שלושת בני הערובה – אחרת יומתו.

הרשויות מגיבות לאט, ואלכס פונה בעצמה אל אנשי הקשר במזרח התיכון שהכירה מהשתתפותה בחתימת הסכמי השלום באוסלו של 1993 בין ישראל לפלשתינים, כדי שיעזרו. אחד מהם הוא אריק הישראלי (עמוס תמם), כיום השר הישראלי לענייני מודיעין, ובעבר משתתף כפקיד זוטר של משרד החוץ בדיוני ההסכמים; והשניה היא לילה (ראידה אדון), פלשתינית שאולי יש לה קשרים אל חמאס. כעת יצטרכו הארבעה לעבוד ביחד כדי להביא לשובם בשלום של החטופים.

הסדרה תעלה ב-11 באפריל הן ב-HOT בארץ והן בערוץ TV2 הנורווגי. שני גופי השידור מימנו במשותף עם נטפליקס את הפרויקט, והפיקו חיים שריר ומוש דנון דרך 'דרמה טים' מישראל והוקון בריסייד מ'מונסטר סקריפטד' הנורווגית (מפיקת הסדרה "נובל"). הסדרה דוברת השפות עברית, אנגלית, נורווגית וערבית, וצולמה בנורווגיה (אוסלו, אידסוול) ובישראל (תל אביב, ירושלים, ים המלח ואילת).

צפו בטיזר טריילר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?