"נצחיים" – טריילר מתורגם: זוכת האוסקר קלואי זאו מביימת סרט מארוול

"נצחיים".

"נצחיים".

סרט אנסמבל גיבורי-העל "נצחיים" מבית מארוול ובבימויה של זוכת האוסקר הטריה קלואי זאו ("ארץ נוודים"), התחדש בקדימון-טריילר ראשון ומתורגם שבעיקר מציג את הדמויות בסרט ואת קו העלילה הבסיסי. "הנצחיים" הם גזע חייזרי שחי בחשאי במשך אלפי שנים על כדור הארץ, ובעזרת כוחות על-טבעיים שונים, תרמו לעיצוב ההיסטוריה והתרבות כאן.

מפיק-העל של מארוול, קווין פייגי, טען בריאיון שאמנם הסרט הוא רב כוכבים, אבל הכוכבת הגדולה של הסרט היא בעיניו ג'מה צ'אן ("עשיר בהפתעה", "מרי מלכת הסקוטים") שמגלמת את הדמות סרסי. כוחותיה הם היכולת לשנות חומרים. כוכבי "משחקי הכס" האהובים ריצ'ארד מאדן וקית הרינגטון מתאחדים בסרט הזה: מאדן בתור איקאריס, המנהיג של הנצחיים שהוא סוג של סופרמן: חזק במיוחד, מסוגל לעוף ואף לירות קרני אנרגיה קוסמית מעיניו; והרינגטון הוא דיין וויטמן, שידוע בשם 'הפרש השחור' ('בלאק נייט'). השם הגדול ביותר בסרט הוא של אנג'לינה ג'ולי המגלמת את הלוחמת ת'נה, שמסוגלת בעזרת אנרגיה קוסמית ליצור כלי נשק. עוד עניינים מיוחדים בסרט: ישנו גיבור-העל החירש הראשון ביקום הקולנועי של מארוול, הוא מקארי בגילומה של לורן רידלוף, ופאסטוס בגילומו של בריאן טיירי הנרי, שהוא גיבור-העל ההומוסקסואל-מחוץ-לארון הראשון.

הסרט מתרחש אחרי אירועי "הנוקמים: סוף המשחק", כשטרגדיה לא צפויה מאלצת את הנצחיים לצאת מהצללים ולהתאחד מול האויב העתיק ביותר של האנושות: 'השונים' (The Deviants).

"הנצחיים" ינחת בבתי הקולנוע בישראל ב-4 בנובמבר השנה, במקביל לארה"ב. עוד מופיעים סלמה הייקליה מקיובארי קוהןקומייל ננג'יאני ודונג-סוק מא.

צפו בטריילר המתורגם:

הפוסטר החדש של הסרט:

"נצחיים".

"נצחיים".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?