"הברך" של נדב לפיד הישראלי נרכש להפצה בארה"ב

"הברך". נור פיבק, אבשלום פולק.

"הברך". נור פיבק, אבשלום פולק.

עוד לפני שיוקרן בפסטיבל טורונטו, הסרט זוכה פסטיבל קאן "הברך" של נדב לפיד נרכש להפצה בצפון אמריקה (ארה"ב וקנדה) בידי חברת 'קינו לורבר' הניו יורקית (Kino Lorber), שכבר הפיצה את סרטיו הקודמים של לפיד "מילים נרדפות" ו"הגננת". על המכירות לחו"ל של "הברך" אחראית חברת ההפצה הצרפתית 'קינולוג'י' (Kinology). במסגרת המכירה, הסרט יעלה לאקרנים בצפון אמריקה בתחילת 2022, לאחר מכן יעבור לשירות ה-VOD של חברת ההפצה Kino Now ומשם לשאר פלטפורמות הצפיה הביתית.

"הברך" מספר על במאי קולנוע באמצע שנות הארבעים לחייו (אבשלום פולק, "ילדי ראש הממשלה"), אשר מגיע לישוב נידח בקצה המדבר להקרנת אחד מסרטיו. הוא פוגש שם ביהלום (נור פיבק, סרט ביכורים), פקידה במשרד התרבות, ומוצא עצמו מנהל שני קרבות אבודים: האחד נגד מות החופש האומנותי בארצו, השני נגד המוות של אמא שלו.

"נדב לא מפסיק להפתיע ולהכות בתדהמה," מסר מנכ"ל קינו לורבר, ריצ'ארד לורבר. "הקולנוע הוא כלי יחודי לביטוי תודעתי בידיים יצירתיות. מעבר לכל סרטיו הקודמים, 'הברך' הוא יצירה פורצת דרך וזעקת לב שתתחבר באופן עוצמתי לצופים ברמה האישית ביותר, כמו גם תהדהד דילמה פוליטית אוניברסלית."

"הברך" עלה לאקרנים בישראל בסוף השבוע האחרון, בהפצת 'לב סרטים ובתי קולנוע' אצלנו.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?