"ספיידרמן: אין דרך הביתה" – טריילר מתורגם: היקומים המקבילים מראים את אותותיהם

"ספיידרמן: אין דרך הביתה (ש.ל.ר)". טום הולנד, זנדאיה.

"ספיידרמן: אין דרך הביתה". טום הולנד, זנדאיה.

הסרט השלישי בכיכובו של טום הולנד בתור טווה הקורים האהוב "ספיידרמן: אין דרך הביתה" (Spider-Man: No Way Home), התחדש בקדימון-טריילר רשמי ראשון ומתורגם אחרי שהוקרן בבכורה בפסטיבל סינמה-קון. שם הסרט משחק עם המילה 'הביתה' בהתכתבות עם שני הסרטים הקודמים בטרילוגיה, "השיבה הביתה" ו"רחוק מהבית", וגם עם הרעיון של היקומים המקבילים, אשר יגיעו לשיאם בסרט "דוקטור סטריינג' 2: ביקום השיגעון המקביל" (ש.ל.ר, Doctor Strange in the Multiverse of Madness). זו גם הסיבה שהמנוע לעלילה בסרט כאן הוא ד"ר סטיבן סטריינג' (בנדיקט קמברבאץ'), שיטול את מושכות ההדרכה של פיטר פרקר במקומו של טוני סטארק (רוברט דאוני ג'וניור), אחרי אירועי "הנוקמים: סוף המשחק".

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" יראה לנו את פיטר פרקר ואם-ג'יי בזוגיות (זנדאיה, שבזכות הטרילוגיה הם זוג גם בחיים), אבל על כל חייו של פיטר מעיבים אירועי הפרק הקודם, [ספוילר] שבו נחשפה זהותו בתור איש העכביש, והוא גם הואשם ברצח מיסטיריו. כל מה שפיטר מייחל לו הוא שהעולם ישוב לא לדעת על זהותו,[/ספוילר] ולטובת כך הוא פונה אל המכשף העוצמתי שהוא מכיר – ד"ר סטריינג'. משום מה וחרף האזהרות, סטריינג' מסכים לשחק עם הזמן והמרחב ולעשות כרצונו של פיטר, אבל הדברים משתבשים לחלוטין. הטריילר בעיקר מראה לנו המחשות ויזואליות לפגיעה בזמן ובמרחב סטייל "התחלה" וסרט הביכורים של הדמות ד"ר סטריינג', אבל ידוע לנו כבר שרשעים מעברו של ספיידרמן יצוצו חזרה בסרט – למשל ד"ר אוקטופוס בגילומו של אלפרד מולינה (מהטרילוגיה הראשונה של ספיידרמן בקולנוע, שביים סם ריימי), וככל הנראה גם אלקטרו בגילומו של ג'יימי פוקס (מהסרט השני בסדרת "ספיידרמן המופלא").

הסרט עתיד לעלות לאקרנים בישראל ב-16 בדצמבר, יום לפני ארה"ב, וכל זאת כמובן בהינתן שבתי הקולנוע יהיו פתוחים ברחבי העולם בצורה מספקת לאולפני סוני ודיסני. את הטריילר בפסטיבל סינמה-קון הציג יו"ר אולפני סוני (Sony Motion Picture Group), טום רות'מן, שנאלץ לקצר את החופשה שלו בקייפ-קוד בעקבות סופות הוריקן והגיע במפתיע לפסטיבל. במסגרת אחרת באותו פסטיבל, נשיא אולפני סוני, ג'וש גרינשטיין, סתם את הגולל על הפצת "ספיידרמן: אין דרך חזרה" לסטרימינג במקביל לקולנוע, באומרו: "בכורות סרטים במקביל בקולנוע ובבית היא הרסנית לעסקינו הקולקטיבים. הסרטים שלנו יצאו לראשונה בלעדית לבתי הקולנוע שלנו. בתי קולנוע והחויה של סרטים בקולנוע ינצחו."

צפו בטריילר המתורגם:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?