ליהוקים ל"מנאייכ" עונה 2: עטיה, ברנע, חימאווי, פרידמן והעיתונאית איילה חסון

"גט - המשפט של ויויאן אמסלם". נטלי עטיה.

נטלי עטיה בפרימיירה של "גט – המשפט של ויויאן אמסלם". צילום: רפי דלויה.

ליהוקים טריים לעונה השניה של "מנאייכ": השחקנים נטלי עטיה ("זינזאנה", "כסף קטלני"), עומר ברנע ("המדרשה"), אלון חימוואי ("פמת"א"), ולדימיר פרידמן ("דיבוקים"), הזמרת דיאנה גולבי ("כוכב נולד 8") והעיתונאית איילה חסון (מגישת מהדורת "שישי" ו"המטה המרכזי" בחדשות 13) יצטרפו אל שלום אסייגעמוס תמםלירז חממי, דורון בן דוד והאחרים החוזרים מהעונה הראשונה.

הליהוקים מרמזים מעט על העונה הבאה של הסדרה, שהעונה הראשונה שלה זכתה ב-5 פרסי האקדמיה לטלויזיה 2021, והציבה את אסייג בתור חוקר מח"ש מתוסכל, שמתבקש לחקור שחיתות אצל חברו הטוב, נצ"מ ברק הראל (תמם), הוא מפקד תחנת ראשון לציון. בעונה השניה, [ספוילר] אחרי שהובהר היטב שהראל מושחת, יופיע בן טיפוחים מושחת חדש שלו, שי פיליפ (ברנע), הוא ראש מחלק הרצח בימ"ר מרכז.[/ספוילר] החקירה הפעם תעסוק בקשרים בין המאפיה הרוסית לבין ראש הממשלה, ופרידמן יגלם את סמיון רוסובסקי, אוליגרך רוסי שמקורב לאותה המאפיה הרוסית. ככל הנראה התפקיד של טל בן הרוש (חממי) בעלילה ימשיך להיות מרכזי, ועטיה תגלם את אחותה שחוזרת לחייה. חימאווי יגלם את קרלוס, רכז מודיעין ומפעיל סוכני מח"ש; גולבי תגלם שוטרת סיור; ואילו חסון תגלם את עצמה בעונה, בהיקף תפקיד שלא נמסר. התפקיד הוצע במקור לעיתונאית רינה מצליח, אך דווח כי מנכ"ל חדשות 12, אבי וייס, לא אישר לה את ההשתתפות חרף רצונה.

העונה ה-2 של "מנאייכ" עתידה להתחיל להצטלם באוקטובר הקרוב, עם כוונה לעלות לשידור ב'כאן 11' ב-2022. ברנע מויצג בידי סוכנות היצוג של 'חיים שרגא' ואילו חימאווי ופרידמן מיוצגים בידי סוכנות 'זוהר יעקבסון'. היוצר והתסריטאי של הסדרה רועי עידן נאלץ להתמודד בתסריט עם עזיבתן של שתי שחקניות: מיה דגן (פרטים כאן) ואורנה פיטוסי (פרטים כאן).

מקורות: ישראל היום, וואלה, מקו

[…] שחושפת קשרים בין המאפיה הרוסית לבין ראש הממשלה. עוד מצטרפים נטלי עטיה ("זינזאנה", "כסף קטלני") בתור אחותה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?