עונה 2 של "מנאייכ" יוצאת לדרך עם אסייג, תמם וחממי; מיה דגן לא תשוב אליה

"מתלהבת". מיה דגן.

מיה דגן מתוך "מתלהבת". צילום: עודד מרום.

העונה השניה של סדרת המשטרה הישראלית "מנאייכ" יוצאת לדרך ותחזיר את השחקנים שלום אסייג, עמוס תמם, לירז חממי ואחרים, ברם כבר נודע כי מיה דגן לא תהיה בינהם. הסיבה שדגן לא תופיע בעונה השניה על פי דיווח במקו, היא חוסר שיתוף פעולה מצידה של השחקנית עם בקשות שונות של אנשי הערוץ 'כאן 11' בפרויקט אחר בו נטלה חלק וגם במהלכי יחסי הציבור של "מנאייכ" בעונתה הראשונה. יוצר הסדרה רועי עידן דחה את הדיווח בטענה כי דגן לא תשתתף בעונה "מסיבות תסריטאיות לחלוטין ולא הייתה שום התערבות בליהוקים מצד אף גורם חיצוני. יש גם דמויות נוספות מהעונה הראשונה שלא ממשיכות."

העונה הראשונה של "מנאייכ", בעלת השם המזעזע, זכתה ב-5 פרסי האקדמיה לטלויזיה 2021, בינהם פרס הדרמה הטובה ביותר, השחקן הראשי לאסייג ושחקן המשנה לתמם. העלילה הציבה את אסייג בתור חוקר מח"ש המתוסכל איזי בכר, שמתבקש להצטרף לחקירת שחיתות אצל חברו הטוב, נצ"מ ברק הראל (תמם), הוא מפקד תחנת ראשון לציון, אשר נתיב השחיתות עשוי להוביל ישירות אליו. חממי גילמה את השוטרת טל בן הרוש שמצטרפת לחקירה עם אסייג, דורון בן דוד גילם את השוטר הקשוח אופיר "לייבו" לייבוביץ' המקורב לברק הראל, ומיה דגן גילמה את עו"ד רונית מיינצר, סגנית ראש מח"ש שמשכה את בכר לחקירה.

טרם נודעו פרטים על עלילת העונה השניה של "מנאייכ" או על תאריך תחילת הצילומים, אך ככל הנראה מדובר על החודשים הקרובים. דגן מיוצגת בידי סוכנות 'יצוג 1', שסירבו להגיב לפרסום. היא שחקנית עסוקה במיוחד, ומופיעה בימים אלה על המסך הקטן בין היתר בסדרות "מה שבע" ו"שקשוקה", אחרי שלאחרונה הסתיימה "המפקדת" ואוטוטו תתחיל העונה השניה של "פלמ"ח" איתה.

"מנאייכ". ששי סמוכה, עמוס תמם, שלום אסייג.

"מנאייכ". ששי סמוכה, עמוס תמם, שלום אסייג. צילום: רואי רוט.

[…] היא השחקנית השניה שעוזבת את הסדרה באופן צורם, אחרי מיה דגן, ועל היוצר רועי עידן יהיה לשכתב את התסריט שהיה […]

[…] נאלץ להתמודד בתסריט עם עזיבתן של שתי שחקניות: מיה דגן (פרטים כאן) ואורנה פיטוסי (פרטים […]

[…] עם כמה מהמורות, דוגמת עזיבתן של השחקניות מיה דגן (פרטים כאן) ואורנה פיטוסי (פרטים כאן), וחיזוקים דוגמת 5 פרסי […]

סיתוונית

לירז חממי אחת המוכשרות…..

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?