"סמטת הסיוט" – טריילר: גיירמו דל טורו מביא גודש כוכבים, ובראשם בראדלי קופר וקייט בלאנשט

"סמטת הסיוט (ש.ל.ר)". בראדלי קופר, קייט בלאנשט.

"סמטת הסיוט". בראדלי קופר, קייט בלאנשט.

חביב האימה והפנטסיה גיירמו דל טורו חוזר אחרי זכייתו האחרונה באוסקר עם סרט מפתיע ברזומה: פילם נואר עמוס כוכבים בשם "סמטת הסיוט" (ש.ל.ר, Nightmare Alley), שהתחדש בקדימון-טריילר רשמי ראשון. בראדלי קופר וקייט בלאנשט מככבים בראש הסרט, שמבוסס על ספר מ-1946 שכתב וויליאם לינדזי גרשם (וכבר עובד לסרט בשנה העוקבת, וכיכב בו טיירון פאואר). העלילה מוצאת את קופר בתור עובד קרקס לשעבר שהופך לסוג-של אמן חושים המופיע במועדוני לילה ומשתמש בכישוריו כדי להונות כסף ממיליונרים, עד שהוא פוגש בפסיכיאטרית ד"ר לילית' ריטר (בלאנשט), אשר מנסה לחשוף אותו. שלא כדרכו של דל טורו, בסרט אין שום אלמנט על טבעי, ועיקר העיסוק יהיה עד כמה תמימות הן שתי הדמויות הראשיות. עוד מופיעים בסרט טוני קולטווילם דפורוני מארהריצ'ארד ג'נקינסרון פרלמןהולט מקלנידייוויד סטרת'יירןקליפטון קולינס ג'וניורטים בלייק נלסון ומרי סטינבורגן.

חלפו כ-4 שנים מאז יצא "צורת המים" זוכה האוסקר של דל טורו, שגם הצליח יפה בקופות (כ-196 מיליון דולרים מסביב לעולם), ולפני מגיפת הקורונה והסגרים וכו', הספיקו לצלם רק חצי מהסרט (החצי השני, אגב). ואז שכתובים כבר עפו באויר, הסטים לצילומים והשחקנים היו פחות זמינים להמשיך לצלם (קופר למשל עבר לגור בניו יורק, ודרש דחיה בצילומים כדי להתמקם) וכן הלאה. המירוץ להשלים את הסרט עוד נמשך עד לפני חודש וחצי, כשדל טורו עוד ניסה להספיק להתקבל לפסטיבל ונציה, אליו רצה לחזור אחרי "צורת המים", אבל זה לא עלה בידו.

עוד לא ידוע מה תהיה התחנה הבאה של "סמטת הסיוט", אבל אל בתי הקולנוע בארגנטינה (מולדתו של דל טורו) יגיע הסרט בתחילת דצמבר, ושבועיים אחר כך לארה"ב. אצלנו בינתים אין תאריך, אבל הוא כנראה יחשף בשבוע הקרוב, אז היכנסו לדף הסרט באידיבי כדי לבדוק ולהתעדכן.

צפו בטריילר:

עוד תמונות מהסרט:

"סמטת הסיוט (ש.ל.ר)". בראדלי קופר, רוני מארה.

"סמטת הסיוט". בראדלי קופר, רוני מארה.

"סמטת הסיוט (ש.ל.ר)". ווילם דפו.

"סמטת הסיוט". ווילם דפו.

"סמטת הסיוט (ש.ל.ר)". טוני קולט.

"סמטת הסיוט". טוני קולט.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?