"בית הדרקון", טיזר טריילר לפריקוול של "משחקי הכס": "דרקונים הפכו אותנו למלכים"

"בית הדרקון". מאט סמית', אמה דרסי.

"בית הדרקון". מאט סמית', אמה דרסי.

כמעט חצי שנה אחרי התמונות הפרסומיות של כמה מכוכבי הסדרה, HBO סוף סוף משחררת מראות אמיתיים מתוך "בית הדרקון" (House of the Dragon), הסדרה-המקדימה (פריקוול) של "משחקי הכס", באמצעות טיזר טריילר אפלולי ומלווה במוסיקה ובמשפטים מבשרי רעות.

"בית הדרקון" תמנה עשרה פרקים בעונתה הראשונה, ותתרחש 200 שנה לפני אירועי "משחקי הכס" באירועים שיובילו למלחמת האזרחים שתהיה ידועה בתור 'מחול הדרקונים' ופורטו בספר "אש ודם" של ג'ורג' ר. ר. מרטין (הוצאת אופוס, 2019). העלילה מתרחשת כאשר משפחת טרגריאן היא השליטה בווסטרוז, וכמו שנאמר בטיזר: "לא חלומות הפכו אותנו למלכים, אלא דרקונים." הדובר הוא הנסיך דיימון טרגריאן (מאט סמית', "הכתר"), אחיו הצעיר של המלך ויסריז טרגריאן הראשון (פאדי קונסידין, "היום השלישי", "הזר") והדוד של רהאינירה (אמה דרסי, "התנהגות בלתי הולמת"), בתו של ויסריז. מלחמת האזרחים 'מחול הדרקונים' תתחולל בין שני ילדיו של ויסריז, בתו רהאינירה מול אחיה החורג אאיגון השני, והיא שתכחיד כמעט-לחלוטין את הדרקונים (עד שנראה אותם שוב בעזרת דאינריז, צאצאיתה של רהאינירה, שב"משחקי הכס" גולמה בידי אמיליה קלארק). אאיגון השני הוא הבן הראשון מנישואיו השניים של ויסריז עם אליסנט הייטאואר (אוליביה קוק, "שחקן מספר אחת"), בתו של יד המלך אוטו הייטאואר (ריס אייפנס).

"בית הדרקון" מיועדת לעלות ב-HBO (ובזכיינים הישראלים שלה, yes, HOT וסלקום) במהלך שנת 2022, שעדין לא פורסם התאריך המדויק בה. ריאן ג'יי. קונדל יצר את הסדרה יחד עם ג'ורג' ר. ר. מרטין, ומיגל ספושניק משמש בתור השואו ראנר.

צפו בטיזר טריילר:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?