צחי הלוי ומאור שוויצר יככבו בסרט הביכורים של אקי אבני "כולם מחכים רק לי"

"השוטרים". צחי הלוי.

"השוטרים". צחי הלוי. צילום: רן מנדלסון.

השחקנים צחי הלוי ומאור שוויצר יככבו בסרט הדרמה-קומדיה "כולם מחכים רק לי", סרט הביכורים של השחקן הותיק אקי אבני בתור במאי.

אבני יככב בסרט בתור יונתן הראל, מפיק ישראלי ותיק שנמצא על סף התמוטטות כלכלית כאשר המשקיעים פורשים מההשקעה בסרטו ומגיפת הקורונה מסיבה לו חובות עתק. אלא שהסרט זוכה בפרס 'דקל הזהב' היוקרתי של פסטיבל קאן, והראל שחושד שסביבתו לא באמת מפרגנת לו, מחליט לארגן בביתו מסיבה לכבוד הזכיה בפרס, כשהוא מרשת את כל הבית במצלמות, ושומע מה אורחיו חושבים עליו בהיחבא. הלוי יגלם את גדי הרוש, שחקן מוערך ואהוב בתעשיה, שמתמודד עם בעית התמכרות קשה, בעוד שוויצר יגלם את אלי גולד, שחקן עם נטיה להרס עצמי.

את "כולם מחכים רק לי" יפיק דורון ערן ("שעתו האחרונה של מר קול" אוטוטו יעלה לאקרנים), שאבני הופיע לאחרונה בסרטו "בגידה". הצילומים מיועדים להתחיל בנובמבר הקרוב.

עוד הופיע אבני לאחרונה בסרט "פול ספיד" ובעונה השניה של הסדרה "מקיף מילאנו". הלוי הופיע לאחרונה בסדרה "ישמח חתני" וביחד עם שוויצר ב"השוטרים". שוויצר גם מככב בימים אלה בקמפיין הפרסום של חברת האופנה פוקס. אבני ושוויצר מיוצגים בסוכנות 'זוהר יעקובסון', ואילו הלוי מיוצג בידי 'יצוג 1'.

מקור: TMI ומקו

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?