למרות אומיקרון: "ספיידרמן: אין דרך הביתה" משך מעל 250 אלף צופים בבכורה בישראל

"ספיידרמן: אין דרך הביתה". זנדאיה.

"ספיידרמן: אין דרך הביתה". זנדאיה משמאל.

למרות וריאנט הקורונה 'אומיקרון' הגורם לחששות ולנקיטת הגבלות חדשות מצד ממשלת ישראל, סרט הקומיקס "ספיידרמן: אין דרך הביתה" הדהים בקופות בישראל עם בכורה של למעלה מ-250 אלף צופים, על פי דיווח המפיצים. בכך, עקף הסרט את "מהיר ועצבני 9" (150 אלף צופים) לבכורה הטובה ביותר בתקופת מגיפת הקורונה. המפיצים תייגו אותו בתור 'הבכורה הטובה ביותר לסרטי מארוול בארץ בכל הזמנים', ובהינתן שמדובר באותם המפיצים של "מלך האריות" מ-2019 אשר משך גם הוא למעלה מ-250 אלף צופים, ניתן להבין כי "ספיידרמן" לא עקף את "מלך האריות", ומסתפק בבכורה השלישית בגובהה בישראל (בצמרת עדין "מהיר ועצבני 8" עם כ-270 אלף צופים).

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" הוא הסרט ה-27 ביקום הקולנועי של מארוול והתשיעי שמובילה דמות איש העכביש (השלישי במסגרת שיתוף הפעולה בין מארוול וסוני), והגעתו לאקרנים לוותה בהבטחה גדולה להפתעות למעריצים ותחינות של כוכבי הסרט שלא לחשוף את ההפתעות בפני אחרים. בכך, עלה ככל הנראה ההייפ סביב הסרט, וההערכות לגבי ההכנסות שלו בסופ"ש הבכורה, הן בארה"ב והן בשאר העולם, גאו בכל יום שחלף, לקראת ובמהלך סוף השבוע. בישראל הוא עלה בהקרנות טרום בכורה ביום ד' האחרון (15.12.21) והוקרן מספר פעמים בכל שעות הערב, בכל רשתות הקולנוע הגדולות, ומילא את האולמות.

העלילה מתחילה בנקודה שבה הסתיים הפרק הקודם, [ספוילר] אז נחשפה זהותו של ספיידרמן בתור פיטר פרקר התיכוניסט. כעת משפיטר (טום הולנד) אינו יכול עוד להפריד בין חייו הרגילי לבין הסיכונים המלווים את היותו גיבור על, והאנשים היקרים לליבו נפגעים, הוא מבקש עזרה מד"ר סטריינג' (בנדיקט קמברבאץ'). הניסיון שלהם לגרום לכל העולם לשכוח את זהותו של ספיידרמן גורם לקרע ביקום שלהם, ולשחרור הנבלים הכי חזקים שנלחמו בספיידרמן מיקומים אחרים (מבינהם נחשפו כבר ווילם דפו בתור הגובלין הירוק, אלפרד מולינה בתור ד"ר אוקטופוס וג'יימי פוקס בתור אלקטרו).

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?