למרות הקורונה: "מהיר ועצבני 9" משך 150 אלף צופים בבכורה בישראל, כמו פרק 7

"מהיר ועצבני 9". וין דיזל.

"מהיר ועצבני 9". וין דיזל.

בסופה"ש הרביעי מאז שנפתחו בתי הקולנוע בחזרה מהקורונה, ולמרות שנכנסנו אליו עם פרסומים על התפרצות הנגיף בבית ספר במודיעין, סרט הפעולה "מהיר ועצבני 9" משך אליו מעל 150 אלף צופים בבכורתו בישראל. זו כמות הצופים הגבוהה ביותר מאז הקורונה על פי דיווח המפיצים (מול "וונדר וומן 1984", "טרולים 2" ו"גודזילה נגד קונג"), אבל בעיקר מרשים שהיא תואמת את הפרקים הקודמים בסדרת הסרטים המצליחה – "מהיר ועצבני 7" ו"מהיר ועצבני: הובס ושו" (גם הם 150 אלף צופים כל אחד) – ותואמת הצלחות אחרות בחודש יוני דוגמת "וונדר וומן" הראשון (גם 150 אלף).

עלילת הפרק התשיעי מציגה איום חדש-ישן שמאלץ את דום טורטו (וין דיזל) להתעמת עם חטאי העבר על מנת להציל את אלה שהוא הכי אוהב. צוותו הוותיק מצטרף אליו כדי לעצור מזימה עולמית בהובלת המתנקש ונהג המירוצים הכי מיומן שנתקלו בו אי פעם: אדם שהוא במקרה גם אחיו האבוד של דום, ג'ייקוב (ג'ון סנה). בדרך אויבים ותיקים יחזרו, חברים מפתיעים יחזרו מהמתים, ההיסטוריה תיכתב מחדש ותיבחן המשמעות האמיתית של "משפחה". האקשן חוצה גבולות – מלונדון לטוקיו, ממרכז אמריקה ועד אדינבורו, מבונקר סודי באזרבייג'ן ועד לרחובות העיר העתיקים של טבליסי.

"מהיר ועצבני 9" עלה לאקרנים בישראל ובמדינות בודדות נוספות – בינהן סין, דרום קוריאה, בריטניה, אוסטרליה וגרמניה – ובסופ"ש הבא יתרחב לארה"ב ולמדינות הלטיניות. "סדרת 'מהיר ועצבני' תמיד הייתה אהובה על הקהל בישראל מכל המגזרים," מסרה דורית ישי, מנכ"לית חברת ההפצה של הסרט 'טוליפ אנטרטיינמנט'. "אבל פתיחה כל כך גדולה ומרשימה לסרט התשיעי בסדרה לא הייתה מובנית מאליה בתקופה שבה העולם והתעשיה עדין מתאוששים ממשבר הקורונה." אגב ההצלחה של סדרת הסרטים בארץ: מחזיק השיא לכמות צופים בסופ"ש הבכורה הוא "מהיר ועצבני 8" עם 270 אלף צופים.

שיוכים: שוברי קופות
רוני

לגבי השיא של מהיר ועצבני 8, צריך לזכור שהוא יצא בחול המועד פסח, כשכל המדינה בחופשה וגם לא מול היורו. בתנאים דומים מהיר ועצבני 9 היא יכול לעבור אותו בקלות.

[…] פי דיווח המפיצים. בכך, עקף הסרט את "מהיר ועצבני 9" (150 אלף צופים) לבכורה הטובה ביותר בתקופת מגיפת הקורונה. המפיצים […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?