"תור: אהבה ורעם" – טריילר מתורגם: כריס המסוורת', טייקה ווייטיטי ו… נטלי פורטמן חוזרים

"תור: אהבה ורעם".

"תור: אהבה ורעם".

פטישים קדושים! הטיזר טריילר הראשון של "תור: אהבה ורעם" הגיע סוף סוף, והוא עמוס בפרצופים מוכרים מסרטי מארוול. נראה שהסרט ימשיך ישירות מאירועי "הנוקמים: סוף המשחק", ותור (כריס המסוורת') ממשיך להסתובב עם חבריו "שומרי הגלקסיה" (עם פיטר קווייל של כריס פראט פה, אשר מופיע הרבה בטיזר), בעוד הוא מחפש שלווה פנימית לעצמו. אנו אפילו מקבלים הצצה קצרה אל ולקירי (טסה תומפסון), מלכת אסגרד החדשה, שמלבושיה מזכירים מאד את הדמות שלה משיתוף הפעולה האחרון עם המסוורת', "גברים בשחור".

נראה ש"תור 4: אהבה ורעם" יהיה נאמן לקו המקפיץ של "תור 3: רגנארוק" ולרוק של שנות ה-1980, מה שכבר נרמז בלוגו של הסרט, ועכשיו ביתר שאת עם פוסטר חדש שמציג את האל הנורדי בג'ינס, בווסט ובטי-שירט; והשיר "Sweet Child O' Mine" של גאנ'ס אנד רוזס מ-1987 שמושמע באמצע הטיזר.

אז בעוד תור מטפל בעצמו, ויורד במשקל מ"תור השמן" של "נוקמים: סוף המשחק", מגיע רוצח גלקטי בשם "גור הטובח באלים" (כריסטיאן בייל, שאיננו רואים בטיזר), וגודע את הפרישה של תור לגמלאות. כדי להילחם בגור ולמנוע ממנו מלהכחיד את כל האלים, נעזר תור במלכה ולקירי (תומפסון), קורג (הבמאי טייקה ווייטיטי) ובחברתו לשעבר ג'יין פוסטר (נטלי פורטמן), שלמרבה ההפתעה של סוף הטיזר, מסוגלת להניף את הפטיש הקסום שלו, מיולניר, והופכת לליידי תור.

"תור: אהבה ורעם" יגיע לבתי הקולנוע בישראל במקביל לארה"ב, ב-7 ביולי, השנה.

צפו בטיזר טריילר:

הפוסטר שיצא עם הטיזר:

"תור: אהבה ורעם".

"תור: אהבה ורעם".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?