"צומת מילר" בעונה 4 הפכה לקומדיה הנצפית ביותר מאז פיצול ערוץ 2

"צומת מילר". אדיר מילר.

"צומת מילר". אדיר מילר. צילום באדיבות קשת 12.

העונה הרביעית של "צומת מילר" עם אדיר מילר, הסתיימה אמש (א') עם רייטינג עונתי ממוצע של 16.9 אחוזים במשקי הבית היהודים (שהם כ-422 אלף צופים) והפכה לעונת הסדרה הקומית הנצפית ביותר מאז פיצוץ ערוץ 2 לערוצי 'קשת 12' ו'רשת 13' (באוקטובר 2017). בכך עקפה העונה את הסדרות "הנחלה", "פשע לא מאורגן", העונות המתקדמות של "סברי מרנן", העונה השלישית והקודמת של "צומת מילר" משנת 2020 (שזכתה ל-16.6 אחוזי רייטינג בממוצע אשר מהוים כ-439 אלף צופים), העונה האחרונה של "שנות ה-80", ומסתמן שגם את עונת הבכורה של סדרת ההמשך "שנות ה-90" (שרושמת נתוני רייטינג של פחות מ-14 אחוזים) אך זו טרם סיימה את שידורה (יצוין כי סדרות של 'כאן 11' אינן נמדדות ברייטינג).

צריך לקחת את התואר שקטפה העונה הזו של "צומת מילר" בפרופורציות: למרות מסע היח"צ הגדול לקראת פרק הסיום (שהכריז כי לא תהיה עונה נוספת וזהו הפרק האחרון בהחלט) והופעות האורח של כוכבי "רמזור" (הסדרה הקודמת של מילר), הפרק זכה אמש לרייטינג שמתחת לממוצע העונתי: 16.8 אחוזים, שהם כ-469 אלף צופים. המספר הזה גם נמוך מפרק הסיום של העונה ה-3, שגרף 18.3 אחוזים, אשר מהוים כ-501 אלף צופים. עם זאת, נראה שהיח"צ כן עזר היות והתוכנית משכה בעצמה צופים: נתון הרייטינג של פרק הסיום לעונה 4 מהווה עליה של 3.2 אחוזי רייטינג מעל מהדורת החדשות של קשת 12, ששודרה מיד לפניו. שיא הרייטינג בעונה הרביעית של "צומת מילר" היה פרק הבכורה ב-13 במרץ האחרון, עם 20.7 אחוזים שהם כ-512 אלף צופים (שיא לקומדיה מאז פיצול ערוץ 2), ואילו השפל היה 14.6 אחוזים שהם כ-359 אלף צופים (לפרק של ה-29 במאי).

"צומת מילר". נירו לוי, אדיר מילר, ליאור כלפון.

נירו לוי, אדיר מילר, ליאור כלפון באירוע סיום העונה של "צומת מילר". צילום: עידו נתנאלי, באדיבות קשת 12.

העונה הרביעית והאחרונה של "צומת מילר" המשיכה את סיפור ההתמודדויות של אדיר עם הקריירה והזוגיות עם אישתו (דקלה הדר), אבל גם הציגה מצב חדש: נערה מתבגרת בבית. אנאלי (גאיה באר גורביץ') וגולן (אורי עטיה) החליטו להביא ילד לעולם. והבת של עופר הסוכן (גל זייד), רותם (עדי חבשוש), המשיכה לקבל חבטות ותהפוכות בחייה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?