תגובה ל-freeTV? רשת 13 וסלקום מכריזות על שיתוף פעולה שיעשיר את היצע התוכן

"איידול". דה וויקנד, לילי-רוז דפ.

דה וויקנד עם לילי-רוז דפ מתוך "איידול", סדרת הדגל החדשה של HBO, המשודרת כבר מבעוד מועד בסלקום.

רגע אחרי שהושק שירות הסטרימינג freeTV מבית קשת 12, המתחרה רשת 13 מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת סלקום. הערך המידי שממנו יהנו הצופים במסגרת שיתוף הפעולה, הוא בפתיחתו בחינם לכלל לקוחות סלקום של ערוץ המשדר מסביב לשעון את ההתרחשויות בבית "האח הגדול", תוכנית הדגל של רשת. הערוץ המתקרא 'ערוץ 22' ישודר בליווי פרסומות (לקוחות משלמים יקבלו אותו ללא פרסומות בשם 'ערוץ 26'). בהמשך מבטיחים ששיתוף הפעולה יניב היצע תוכן רחב יותר באמצעות אחד מבעליה של רשת, היא ענקית המדיה האחים וורנר-דיסקברי, אבל הפרטים נותרו עמומים למדי.

"אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה יאפשר הוספה של עשרות אלפי שעות של תכנים חדשים ואיכותיים ללקוחותינו," מסר דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום, "לרבות תכנים בינלאומיים של האולפנים המובילים בעולם." ענקית האחים וורנר-דיסקברי (Warner Bros. Discovery) מחזיקה תחתיה את האולפנים והמותגים של האחים וורנר (סרטי כריסטופר נולן עד "טנט", סרטי גיבורי העל של DC, הארי פוטר וכו') ו-HBO ("הלוטוס הלבן", "הסופרנוס", וכו') בין היתר. כבר היום, תכניה החדשים מוצעים בסלקום, והיא גם מפעילה שיתוף פעולה של שירות הסטרימינג שלה 'דיסקברי פלוס' (בעתיד יקרא פשוט 'מקס') עם חברת yes הישראלית. על כן, לא ברור מה יהיה היצע התוכן החדש שיתקבל דרך שיתוף הפעולה עם סלקום – יתכן שמדובר בתכנים הותיקים שכבר ירדו מסלקום ואינם זמינים עוד בישראל באף פלטפורמה.

"המהלך הינו חלק מהאסטרטגיה החדשה של רשת 13 ליצר מקורות הכנסה נוספים מעבר למסך," מסר יורם אלטמן, מנכ"ל רשת 13. "שיתוף הפעולה עם סלקום מאפשר לרשת 13 לגוון את ההכנסות מתוכן, ומיצר לערוץ זרוע הפצת תוכן נוספת באמצעות חברת תקשורת גדולה. בעונה החדשה של 'האח הגדול', רשת 13 מאפשרת לראשונה למשתמשי אפליקצית רשת 13 בטלויזיות החכמות לצפות ללא תשלום בערוץ 26, המשדר בשידור חי את המתרחש בבית המסוקר במדינה. במקביל, אנו יוצאים בצעד חדשני המאפשר לצופה באמצעות סלקום TV לבחור כיצד לצרוך את התוכן שלו: עם פרסום וללא תשלום דמי מנוי, או בלי פרסומות תמורת תשלום."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?