yes רכשה את תכני "פיקוק" ו"פאראמאונט פלוס" תחת שת"פ אסטרטגי

"טד".

"טד". התמונה באדיבות yes.

yes הודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקיות המדיה "פאראמאונט" ו"יוניברסל" לרכישת התכנים הבולטים של שירותי הסטרימינג שלהן, "פיקוק" (Peacock) ו"פאראמאונט פלוס" (Paramount+), בהתאמה. חלק מהתכנים יעלו בישראל באופן בלעדי ב-yes וב-STING+, כגון החידוש של "פרייז'ר" ו"הלביאות: מבצעים מיוחדים" שעלו כבר החודש. עד כה נרכשו התכנים על בסיס פרטני יותר, והמשמעות של העסקה היא שמעתה יותר סדרות מעניינות מבית השירותים הללו צפויות להגיע לישראל, ובאופן מהיר (בניגוד למשל ל"מחילת הארנב" שעלתה כאן רק החודש אחרי שבארה"ב שודרה במרץ האחרון וכבר הספיקה לקבל ביטול מעונות נוספות), אך מנגד דועכות הציפיות ש"פאראמאונט פלוס" אכן יגיע לישראל בהמשך למגעים שהיו, על כל קטלוג התכנים שלו.

מבין התכנים שיעלו מתוך "פיקוק" אפשר למצוא את הסדרה "טד" שתעלה רק ב-yes והיא פריקוול לשני הסרטים עם דוב הצעצוע הילדותי ומנבל הפה בכתיבתו ובקולו של סת' מק'פרלן ("איש משפחה"); "המקעקע מאושוויץ" עם הארווי קייטל; "תפוחים לעולם לא נופלים" מאת הסופרת של "שקרים קטנים גדולים" ובכיכובם של אנט בנינג וסאם ניל; ו"בלגרביה הדור הבא" מבית היוצר של "אחוזת דאונטון" ו"ביה"ח סנט דניס". מתוך "פאראמאונט פלוס" אפשר למצוא את "שלוש נשים" עם בטי גילפין ("גברת דיויס") ושיילין וודלי ("שקרים קטנים גדולים"), שתצטרף אל החידוש של "פרייז'ר" עם קלסי גרמר; "הלביאות: מבצעים מיוחדים" עם זואי סלאדנה וניקול קידמן; "מחילת הארנב" עם קיפר סאת'רלנד; ו"שותפים למסע" עם מאט בומר; שכאמור כבר עלו החודש ב-yes. "מדובר על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקיות התוכן הבינלאומיות," מסרה קרן גלייכר, סמנכ"לית התוכן של yes, "המאפשר לנו להרחיב באופן משמעותי את היצע התכנים שלנו."

עוד קצת פרטים על הסדרות שיעלו במסגרת שיתוף הפעולה:

"טד" – בלעדי ל-yes ובצמוד לשידור בארה"ב (ככל הנראה ב-12.1.24) – מיני-סדרת פריקוול לשני הסרטים עם דוב הצעצוע הילדותי ומנבל הפה בכתיבתו ובקולו של סת' מק'פרלן, שמתרחשת בשנת 1993, כשדמותו של ג'ון בנט (אותו גילם בסרטים מארק וולברג) היה ילד בתיכון. הסדרה היא חלק מחוזה שלוש השנים של מקפרלנד עם אולפני יוניברסל בגובה 200 מיליון דולרים.

"תפוחים לעולם לא נופלים" – מיני-סדרה לפי רב המכר של ליאן מוריארטי ("שקרים קטנים גדולים"), המתרחשת במשפחה אובססיבית לטניס, בה אם המשפחה (בגילומה של אנט בנינג) נעלמת ביום אחד, מה שמותיר את ילדי המשפחה (אליסון ברי וג'ייק לייסי) בדילמה מה לספר, והאם לספר לרשויות כשהחשוד המידי הוא אבא שלהם (סאם ניל).

"שלוש נשים" – בלעדי ב-yes ובצמוד לשידור בארה"ב (טרם הוכרז תאריך) – מיני-סדרה לפי רב המכר של ליסה טדאו בכיכובן של בטי גילפין ("גב' דיוויס") ושיילין וודלי ("שקרים קטנים גדולים") על 3 נשים אמריקאיות, כל אחת חיה קיום שונה לחלוטין, וכל אחת בדרכה מנסה לתבוע מחדש את חייה ואת המיניות שלה.

"המקעקע מאושוויץ" – מיני-סדרה לפי רב המכר של הת'ר מוריס בבימויה של הישראלית טלי שלום עזר ובכיכובו של הארווי קייטל, על לאלי, צעיר יהודי-סלובקי שמוצא את עצמו בתפקיד המקעקע במחנה ההשמדה אושוויץ-בירקנאו, ונחוש להציל את עצמו ולשרוד. גם עם ג'ונה האוור-קינג (הנסיך אריק ב"בת הים הקטנה" המחודש) ומלאני לינסקי ("צהובות").

"ביה"ח סיינט דניס" – סדרה מוקומנטרית על בית חולים כושל, עליו מנצחת המנהלנית ג'ויס בגילומה של וונדי מקלנדון קאבי ("הגולדברגים"). גם עם אליסון טולמן ("פארגו") והקומיקאי הותיק דיויד אלן גריר.

"בלגרביה: הפרק הבא" – סדרת המשך למיני-סדרה התקופתית "בלגרביה" שיצר ג'וליאן פלוז ("אחוזת דאונטון"), הפעם בשנת 1871, קרי 30 שנה אחרי מאורעות הסדרה ההיא, ונסובה סביב סיפור האהבה בין פרדריק טרנצ'ארד (בן וויינרייט), הלורד השלישי לבית טרנצ'ארד (בנה של סוזן, הדמות שגילמה אליס איב ב"בלגרביה" המקורית), לבין מושא אהבתו קלרה דאן (הארייט סלייטר), דמות חדשה במעגלים החברתיים של לונדון. על ליבה של קלרה מתחרה הבוהמיין לשעבר והדוקטור בהווה סטיבן אלברי (אדוארד בלומל, "להרוג את איב").

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?