פיליפ סארד ילחין ל"פעם הייתי" של אבי נשר

אבי נשר עם פיליפ סארד. מאחורי הקלעים של פעם הייתי.

אבי נשר עם פיליפ סארד. מאחורי הקלעים של פעם הייתי.

המלחין הצרפתי פיליפ סארד יכתוב את המוסיקה לסרטו החדש של אבי נשר, "פעם הייתי" (לשעבר "שיעור באהבה" ועוד יותר לשעבר "גמדים"). הפעם היחידה שעבד סארד עם יוצר ישראלי היתה בסרט "כל החיים לפניו" (1977) של משה מזרחי. הצלם הצרפתי של הסרט, מישל אברמוביץ', קישר בין נשר לבין סארד, בעקבות היכרותם מעבודתו של אברמוביץ' כעוזר צלם של קלוד סוטה.

הסרט, בו מככבים אדיר מילר, דרור קרן, מיה דגן, דב נבון, ירדן בר-כוכבא ואלי יצפאן, מתאר את קורותיהם של שלושה מתבגרים חיפאים בקיץ 1968, שנה אחרי מלחמת ששת הימים. חייהם משתנים בעקבות היכרות עם העולם הקרוב-רחוק של העיר התחתית שבחיפה: עולם של ניצולי שואה, פליטי וואדי סאליב, מבריחים, מגורשים ואנשי שוליים, אשר מתגוררים ופועלים בסמוך לבית קולנוע שבבעלות שבעה גמדים.

סארד הלחין בין היתר את המוסיקה לסרטים של רומן פולנסקי ("טס", "הדייר"), מרקו פררי ("הזלילה הגדולה") וקלוד סוטה ("כאלה הם החיים", "סיזר ורוזלי"). "פעם הייתי" מיועד לעלות לאקרנים בקיץ הקרוב.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] שהוא עובד עליו, משחרר ידיעות לעיתונות תוך כדי העבודה והפוסט פרודקשן, ומשחרר קדימון רשמי שלושה חודשים מראש – אתם מוזמנים […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?